آرشیو دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۲۳۷۱
سیاست
۲
رهبری

رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی: جلب رضایت مردم زمینه ساز جلب رضایت الهی است

رهبر معظم انقلاب جلب رضایت مردم را زمینه ساز جلب رضایت الهی دانستند و تاکید کردند: اگر مسوولان بتوانند دل های مردم را با حضور خود آسوده و امن نگه دارند، مطمئنا رضایت الهی را نیز جلب خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو، با معرفی پرسنل نیروی انتظامی به عنوان سربازان نظام اسلامی، نیاز به تامین امنیت را جزو نیازهای اساسی و زمینه ساز برای برنامه ریزی منظم و سازمان یافته دانستند و تاکید کردند: چنانچه جامعه یی امنیت نداشته باشد، هیچ کار سازمان یافته یی در جهت پیشرفت و ارتقای آن کشور تضمین نخواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مبتنی بر خرد جمعی، تلاش مجاهدانه و از سر دلسوزی برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشور، تحقق برنامه ها و اجرای صحیح آن را منوط به تامین امنیت و احساس آرامش درونی جامعه دانستند.

ایشان ضمن برشمردن برخی آسیب پذیری های فردی و سازمانی افزودند: همچنان که ممکن است افراد به لحاظ روحی و ذهنی دچار آسیب پذیری شوند، سازمان ها نیز در معرض رخنه فساد و آسیب هستند که همواره خردمندانه و با توجه کافی، باید مراقبت های لازم را به عمل آورد. حضرت آیت الله خامنه ای توجه به امانت، صداقت، دیانت و انجام وظایف سازمانی و همچنین مقدم دانستن منافع جامعه بر منافع شخصی را زمینه ساز اعتلاو پیشرفت یک کشور خواندند و خاطرنشان کردند: اگر در جامعه یی کسانی باشند که با این روحیه کار کنند، یقینا آن جامعه به اوج خواهد رسید و به قدرت استوار و ماندگاری دست خواهد یافت.