آرشیو سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۸۹
حوادث
۱۹

یک باند تهیه و توزیع شیشه در اصفهان منهدم شد

ماموران پلیس اصفهان در پی اجرای طرح امنیت محله محور با دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی، نزدیک به 2 کیلو گرم شیشه کشف و ضبط کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،در پی کسب خبری مبنی بر این که در یکی از مناطق شهر اصفهان توزیع کنندگان مواد مخدر به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی کرده وموجبات نارضایتی شهروندان را فراهم آورده اند، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 23 قرار گرفت.

ماموران پس از تحقیقات گسترده با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی ویژه سرکرده این باند را در مخفیگاهش دستگیر و مقادیری شیشه در این محل کشف کردند.

متهم در بازجویی به همدستی با 2نفر دیگر در تهیه و توزیع مواد مخدر اعتراف کرد.

به دنبال این اعتراف هر 2 همدست این توزیع کننده نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند. از مخفیگاه متهمان یک کیلو و580 گرم مواد مخدر از نوع شیشه، 170 عدد لوله استعمال شیشه، یک دستگاه پایپ ساز، یک کیلوگرم مواد اولیه ساخت شیشه، 4 دستگاه ترازوی دیجیتال، 5 تیغه قداره و 600 عدد لوله آزمایشگاهی ساخت پایپ کشف و ضبط شد.سرهنگ بختیاری، رئیس پلیس اصفهان دراین باره گفت: در این عملیات یک کیلو و 630 گرم شیشه کشف و ضبط شده است و متهمان به نام های مهرداد، مصطفی و مریم همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.