آرشیو دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۲۳۷۷
سیاست
۳

خبر

تکذیب سخنان رسایی توسط حسینیان

روح الله حسینیان، نماینده مردم تهران، مطالب منتشرشده در برخی رسانه ها مبنی بر مذاکره با دکتر لاریجانی و نماینده وی درباره ریاست مجلس را تکذیب کرد. به گزارش اعتدال، روح الله حسینیان در متن تکذیبیه خود آورده است: «در بعضی از رسانه ها از قول اینجانب نقل کرده بودند که آقای لاریجانی با اینجانب بر سر ریاست مجلس صحبت کرده است و شرایطی را نیز پیشنهاد کرده است. ضمنا در بعضی از محافل نیز افزوده اند که بین اینجانب و آقای لاریجانی بر سر ریاست مجلس مکاتبات و تعهدنامه هایی صورت گرفته است.

این مطالب نقل شده، جز شایعه هیچ اساس دیگری ندارد. نه آقای لاریجانی و نه نماینده یی از طرف ایشان تاکنون درباره ریاست مجلس نهم با اینجانب نه صحبتی داشته اند، نه مکاتبه یا تعهدنامه یی صورت گرفته است و هرگونه شایعه یی را در این مورد به شدت تکذیب می کنم.

امیدوارم دشمنی ها موجب تهمت ها نگردد و ساحت سیاست را به دروغ و شایعه آلوده ننماییم».گفتنی است پیش از این حمید رسایی اعلام کرده بود که علی لاریجانی برای ریاست مجلس در دور بعد واسطه یی را نزد حسینیان فرستاده است.

حکم جدید مشایی

به گزارش فارس رییس دفتر و مشاور ارشد رییس جمهور در حکمی محمد شیخان، رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور» منصوب کرد.

گفتنی است پیش از این صالحی مرام سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور بود که اخیرا به معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد.