آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۵۰۶۵
ایران شوک
۲۱
شوک کوتاه

رئیس پلیس پایتخت خبر داد

دستگیری 100 معتاد، سارق و موادفروش خرد با اجرای طرح ضربتی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اجرایی شدن مرحله جدیدی از طرح امنیت محله محور از دستگیری بیش از 100 سارق و موادفروش خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه مرحله جدیدی از اجرای طرح امنیت اجتماعی در محلات تهران گفت: در ادامه اجرای طرح امنیت محله محور صبح یکشنبه برخورد با سارقان خرد، موادفروشان خرد و همچنین معتادان بلامحل در محدوده سعادت آباد، پل مدیریت و حاشیه اتوبان چمران به اجرا درآمد.

به گفته وی، این طرح با توجه به اطلاعات مردمی و همچنین رصد ماموران پلیس در یگان های تخصصی مبارزه با موادمخدر و پلیس آگاهی اجرایی شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که این طرح، عملیاتی مشترک میان ماموران پلیس آگاهی و تهران بزرگ بود، گفت: در راستای اجرای این طرح موادفروشان خرد، سارقان خرده فروش و همچنین معتادان ولگرد و بی خانمان که باعث از بین رفتن امنیت این منطقه شده بودند، برخورد شد.

ساجدی نیا با بیان این که سارقان معتاد پس از سرقت لوازم داخل خودرو آنان را در قبال دریافت موادمخدر به مالخر ها می فروختند، به ایسنا گفت: با برخورد با این سارقان معتاد میزان جرائم در این منطقه کاهش می یابد. وی با بیان این که طرح امنیت محله محور تعطیل شدنی نیست و ادامه دارد، گفت: اطلاعات اجرای این طرح ها یا از طریق اطلاعات مردمی داده خواهد شد یا ماموران پلیس تهران بزرگ در رصد خود به این اطلاعات دست می یابند.

ساجدی نیا با بیان این که تا این لحظه بیش از 100 تن از معتادان ولگرد، بلامکان و سارقان خرد دستگیر شده اند، گفت: تعداد زیادی آلونک در این منطقه وجود دارد که معتادان از این آلونک ها به عنوان محل سکونت و منزل استفاده می کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان گفت: براساس دریافت حکم مرجع قضایی، سگ های موادیاب و همچنین ماموران پلیس برای بازرسی آلونک های معتادان وارد منزل آنان می شوند.