آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۵۰۶۵
اجتماعی
۴

گزیده اخبار

واحدهای کوچک دانشگاه آزاد فروخته نمی شود

فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با رد فروش واحدهای کوچک دانشگاه گفت: تحت هیچ شرایطی هیچ مرکز و واحدی از این دانشگاه بسته نمی شود بلکه سیاست اصلی دانشگاه توسعه واحدهای دانشگاهی است.

آغاز ثبت نام ارز دانشجویی از امروز

دکتر حسن مسلمی نایینی مدیرکل بورس وزارت علوم گفت: سامانه ثبت نام برای دریافت ارز دانشجویی از امروز دوشنبه 11 اردیبهشت گشایش می یابد.

26 خرداد، آزمون استخدامی 10 هزار نفر در وزارت بهداشت

حسین مبارکی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: آزمون استخدام 10 هزار و 600 کادر بهداشتی، درمانی برای مراکز تازه تاسیس وزارت بهداشت، 26 خرداد در 40 دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار می شود.

آغاز ثبت نام مسکن مهر دانشجویی از 12 اردیبهشت

غلامرضا خواجه سروی معاون فرهنگی وزیر علوم از آغاز ثبت نام اینترنتی دانشجویان و اساتید متقاضی مسکن مهر از روز 12 اردیبهشت ماه همزمان با گرامیداشت روز معلم خبر داد.

تقدیر از 15 استاد نمونه کشوری با حضور رئیس جمهور

رئیس مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه مرکزی وزارت علوم گفت: در هفته معلم از 15 عضو هیات علمی نمونه دانشگاه های کشور با حضور رئیس جمهور تقدیر به عمل می آید.

محصولات آرایشی و بهداشتی برچسب اصالت می خورند

معاون غذای سازمان غذا و دارو با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید نصب برچسب اصالت و سلامت کالابرای پوشش صددرصدی فرآورده های آرایشی و بهداشتی اعلام کرد: از 15 اردیبهشت ورود همه محصولات آرایشی و بهداشتی به کشور منوط به دریافت برچسب اصالت خواهد بود. دکتر بهروز جنت در این باره گفت: هم اکنون برچسب های کنترل اصالت و سلامت روی 90 درصد از محصولات آرایشی و بهداشتی نصب شده است.

وی افزود: با ابلاغ دستور کار جدید از فروردین به شرکت های وارداتی، صددرصد محصولات آرایشی و بهداشتی صاحب «برچسب اصالت» می شوند و باید پیش از ورود به کشور و ترخیص از گمرک، برچسب اصالت داشته باشند.