آرشیو دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۲۳۸۸
ورزش
۱۵

کیوسک

تماشا

روزنامه تماشا خبر جدیدی را منتشر کرده:«چک پرسپولیس در جیب حنیف؟» البته علامت سوال آخر این تیتر نشان می دهد که آنها به شایعات دامن زده و شایعه جدیدی رو کرده اند. در تیتر دیگر از قول مظلومی نوشته اند که اگر قطبی در ژاپن قهرمان شود، او مربیگری را کنار می گذارد. البته مشخص نیست پرویز مظلومی که اوضاعش در استقلال چندان جالب نیست چرا بازی را به زمین قطبی برده است. از دیگر تیترها هم می توان به عصبانیت کی روش از فدراسیون اشاره کرد.

ساندی تلگراف

«دروگبای شگفتی آور» تیتر جلد نشریه ورزشی ساندی تلگراف پس از قهرمانی چلسی در جام حذفی انگلیس بود. آبی ها در این دیدار توانستند با نتیجه دو بر یک از سد لیورپول بگذرند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. در توضیح این تیتر با اشاره به بازی خوب دروگبا نوشته شده: «مهاجم این بازی، چلسی را به سمت جام پرتاپ کرد» این روزنامه در مطلبی دیگر به عکس العمل بی نظیر پیتر چک در مقابل ضربه سر کارول که توانست آن را از روی خط دروازه برگرداند، اشاره کرده است.

کوریر دلو اسپورت

روزنامه ایتالیایی کوریر دلو اسپورت با تیتر «شب قهرمانی» به بازی های آخرین هفته سری آ و رقابت حساس میلان و یوونتوس برای قهرمانی اشاره کرده و از قول سرمربی های این دو تیم نوشته: «آلگری معتقد است که موقعیت آنها حساس تر از یوونتوس است اما در طرف دیگر گالیانی باور دارد که امشب تاریخ ساز خواهند شد.»

امشب ایتالیایی ها شاید تکلیف قهرمان خود را بدانند و برای همین رسانه های ایتالیایی سعی کرده اند این موضوع را به عنوان تیتر اصلی خود انتخاب کنند.

اسپورت

روزنامه اسپانیایی اسپورت پس از برد چهار بر صفر بارسلونا در مقابل اسپانیول، مهم ترین خبرش را به آخرین حضور گواردیولادر بارسا اختصاص داده و از قول او نوشته: «من هیچ وقت نمی بازم» و با روی جلد بردن عکسی از گواردیولانوشته: «خداحافظی احساسی گواردیولادر نیوکمپ» این روزنامه در دیگر خبر خود به درخشش خیره کننده مسی در این بازی اشاره کرده که با چهار گل توانست فاصله اش را با رونالدو در فاصله یک هفته مانده به پایان لالیگا به عدد 5 رساند تا با 50 گل زده در آستانه آقای گلی این مسابقات و کسب عنوان ال پی چی چی و کفش طلای اروپا قرار بگیرد.