آرشیو چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۲۳۹۰
ورزش
۱۵
حاشیه روز

تناقض عجیب درخشان!

حمید درخشان به دفعات گفته بود: «شاهین ابتدای فصل خوب نتیجه گرفته بود اما چون دیدم شرایط کار کردن مهیا نیست از این تیم جدا شدم.» مسوولان باشگاه شاهین علت رفتن وی را مشکلات خانوادگی می دانستند. خود او در برنامه نود همه چیز را فراموش کرد و به نکته عجیبی اعتراف کرد که جای بحث بسیار دارد. او گفت: «من اول فصل از حقم گذشتم. اینها مرا نمی خواستند و برکنارم کردند و باید کل پولم را می دادند اما من از حقم گذشتم و پولم را تمام و کمال نگرفتم.»

سوال اینجاست: چرا تیمی که خوب نتیجه گرفته سرمربی اش را نمی خواهد؟ چرا همان زمان درخشان حرف از اخراج نمی زد؟ دلیل رفتن او چه بود و مدیران شاهین به چه دلیل او را کنار گذاشته بودند؟ جمشیدی مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر به صراحت از انتساب درخشان به دلال هایی گفت که لباس تیم را هم توسط درخشان تامین کرده اند. درخشان می گفت: 70 میلیون تومان با هزینه شخصی لباس خریدم و یک ریال هم به من ندادند.

نظرزاده در مورد کیفیت لباس هایی که درخشان می گفت «ایتالیایی» بوده اظهار داشت «متوسط بود» و طالب لو هم گفت «بد هم نبود»! چرا درخشان که به قول فردوسی پور از تیمی که پول شام و ناهار نداشت و در اتوبوس گروگان گرفته می شد به راحتی صد میلیون می گیرد، تاکنون حرفی از 70 میلیون لباس ها نزده؟ این در نوع خود جالب نیست؟