آرشیو پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۲۳۹۱
ورزش
۱۵

پیشخوان

دیلی تلگراف

«انتقام سرخ» تیتر دیروز روزنامه دیروز دیلی تلگراف بود. روز سه شنبه در ادامه بازی های هفته سی و هفتم لیگ جزیره، لیورپول توانست با نتیجه چهار بر صفر چلسی را شکست دهد و انتقام فینال جام حذفی را بگیرد. در توضیح این تیتر آمده: «نایب قهرمان جام حذفی شکستش را جبران کرد و کاری کرد تا چلسی رده چهارم جدول را از دست بدهد.» حالاچلسی باید برای راهیابی به لیگ قهرمانان فصل بعد در فینال این فصل مقابل بایرن مونیخ پیروز شود. آن هم در آلیانز آرنا.

اسپورت

روزنامه اسپورت اسپانیا با روی جلد بردن عکسی از پویول نوشت: «پویول سوپرمن درهم شکست». اسپورت در توضیح این تیتر نوشته: «روز یکشنبه پویول تحت جراحی قرار گرفت تا مشکلی که در غضروف زانوی راستش به وجود آمده بود، برطرف شود. به همین دلیل مدافع بارسا فینال کوپا دل ری و یورو 2012 را از دست داد.»

اکیپ

شماره چهارشنبه روزنامه فرانسوی اکیپ در تیتری که از دل مصاحبه با لوران بلان، سرمربی تیم ملی فرانسه، انتخاب کرده، نوشته: «چرا این همه سوال؟» این تیتر در پاسخ به سوالاتی بود که درباره لیست تیم ملی از این مربی کهنه کار پرسیده شده بود. در توضیح این تیتر آمده: «لوران معتقد است که در لیست انتخابی تیم ملی برای بازی های یورو 2012 تغییر حیرت انگیزی دیده نمی شود مگر اینکه چراغ سبز به بازیکنانی همچون یوان گورکاف و هاتم بن آرفا نشان دهد.»