آرشیو سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۲۳۹۵
ورزش
۱۵

پیشخوان

دیلی تلگراف

روزنامه دیلی تلگراف در نسخه ورزشی اش با روی جلد بردن عکسی از جشن قهرمانی منچسترسیتی نوشت «مردان معجزه گر» و در توضیح آن ذکر کرده: «منچسترسیتی با برد در دراماتیک ترین فینال تاریخ به طلسم 44 ساله قهرمانی شان پایان دادند». یکشنبه شب آبی ها با نتیجه 3 بر 2 از سد کویینز پارک رنجرز گذشتند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به شیاطین سرخ عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

آ.ب. ث

روزنامه اسپانیایی آ.ب.ث مهم ترین خبرش را به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا اختصاص داده و نوشته: «رئال مادرید رکوردشکنی کرد». در توضیح این تیتر آمده: «قوهای سپید به رکوردی تاریخی دست یافتند و سی و سومین قهرمانی شان را تقدیم هواداران شان کردند». شاگردان آقای خاص با برد چهار بر یک مقابل مایورکا رکوردشکنی کردند و مجموع امتیازات خود را به عدد صد رساندند.

توتو اسپورت

توتو اسپورت ایتالیا مهم ترین خبرش را با تیتر«الکس متشکریم» به قهرمانی یوونتوس و خداحافظی دل پیرو از دنیای فوتبال اختصاص داده: «وداع تلخ دل پیرو با گلزنی به آتلانتا و زدن دور افتخار در استادیوم برای تشکر از هواداران». آلکس که با گلزنی و فتح اسکودتو وارد یوونتوس شده بود، با گلزنی و فتح اسکودتوی سی ام از یوونتوس خداحافظی کرد. یکشنبه شب، بانوی پیر با نتیجه سه بر یک آتلانتا را شکست داد و قهرمانی اش را جشن گرفت.