آرشیو یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۲۳۹۹
ورزشی
۱۵

پیشخوان

مارکا

روزنامه مارکای اسپانیا با تیتر «رئال مادریچ» به استقبال خرید های این فصل رئال مادرید رفته و در ادامه نوشته: «اهداف سپیدها». به گفته مارکا، مورینیو این فصل به دنبال ایوانکوویچ، مدافع صربستانی چلسی و مادریچ هافبک کروات تاتنهام است. مارکا در خبر دیگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرده و نوشته: «بایرن- چلسی: قرار ملاقاتی با تاریخ». در آوریل 2005 این دو تیم در مرحله یک چهارم این مسابقات به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه چهار بر دو به سود چلسی به پایان رسید.

اکیپ

روزنامه فرانسوی اکیپ هم مانند دیگر روزنامه های اروپا روز گذشته مهم ترین خبرش را به فینال لیگ قهرمانان اختصاص داده و نوشته: «سرنوشت شان در خطر نابودی» و در توضیح آن با اشاره به اینکه بایرن میزبان این دیدار است، نوشته: «بایرن مونیخ امشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی در آلیانز آره نا بر محبوبیت خود خواهد افزود. آلمانی ها در آرزوی کسب پنجمین و انگلیسی ها در آرزوی نخستین قهرمانی شان هستند.»

خبر ورزشی

روزنامه ایرانی خبر ورزشی تیتر یک خود را به دو تیم ایرانی استقلال تهران و سپاهان اصفهان که در لیگ قهرمانان آسیا باید با هم رقابت کنند، اختصاص داده و از قول پرویز مظلومی، سرمربی استقلال، در واکنش به کری خوانی سپاهانی ها نوشته: «این کرکری ها استقلال را جری تر می کند». مظلومی با کنایه به کار مرزبان، مربی سپاهان، که بعد از قهرمانی این تیم پیاده از ورزشگاه فولادشهر تا کله پاچه فروشی اصفهان رفته بود، گفته است: «سپاهان را می بریم تا مربی اش پابرهنه به تهران نیاید.» روزنامه ایندیپندنت انگلیس در ویژه نامه ورزشی اش عکسی از رسیدن مردان چلسی به خاک مونیخ را روی جلد برده و در توضیح آن نوشته: «بازیکنان چلسی یکی پس از دیگری پشت سر جان تری که از این بازی محروم است، از هواپیما پیاده می شوند». در قسمت دیگر، این روزنامه انگلیسی در مصاحبه اختصاصی که با ژوان ماتا، ستاره اسپانیایی چلسی انجام داده، از قول او نوشته: «امشب، ما باید ببریم.»