آرشیو دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۰۲۱۴
حوادث
۱۵

مستقیم: ثبت نام اولی ها تا نیمه خرداد تمدید شد

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش از تمدید ثبت نام پایه اول ابتدایی تا نیمه خرداد ماه خبر داد.

قاسم مستقیم در گفت وگو با مهر گفت: با توجه به اینکه پایگاه های سنجش سلامت دانش آموزان کار خود را دیرتر از زمان ثبت نام شروع کردند بنابراین برای جلوگیری از ازدحام، ثبت نام دانش آموزان اول دبستانی تا 15 خرداد ماه تمدید شود.

وی با بیان اینکه پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان از 15 اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد، افزود: والدین دانش آموز می توانند ثبت نام دانش آموزان خود را انجام دهند و سپس فرم سنجش سلامت را از مدیر مدرسه دریافت کنند.

به گفته مستقیم، والدین می توانند در فرصت مناسب دانش آموزان خود را به پایگاه های سنجش سلامت برده و پس از تکمیل فرم مربوطه، آن را به مدیر مدرسه برای تکمیل پرونده دانش آموز ارائه دهند.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش همچنین از ثبت نام دانش آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی بدون حضور والدین خبر داد و گفت: مدیران مدارس موظفند که دانش آموزان پایه دوم تا ششم را ثبت نام کنند. ضمن آنکه دانش آموزان پایه های میانی نیز بدون حضور والدین ثبت نام می شوند.

وی همچنین اعلام کرد: ثبت نام دانش آموزان پایه اول دبیرستان نیز از اول تیر ماه شروع خواهد شد و پایه های دیگر دبیرستان نیز به روال معمول از سوی مدیر مدرسه انجام می شود.