آرشیو شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۴۰۴
حادثه
۱۲

با تشخیص نادرست پزشک معالج رقم خورد

بیمارستان ترخیص کرد، بیمار جان به جان آفرین تسلیم کرد

اعتماد| با مرگ لال بخش، تعداد کشته شدگان حادثه انفجار نارنجک در روستای درگز شهرستان نیک شهر به چهار نفر رسید. این در حالی است که لال بخش تا ساعتی قبل از فوت در بیمارستان بود و عوامل بیمارستان خاتم الانبیای ایرانشهر او را ترخیص کردند.

به گزارش خبرنگار «اعتماد» یک نفر از دو مصدوم انفجار هفته گذشته در خانه یی مسکونی در روستای درگز که به علت وخامت اوضاع به بیمارستان شهرستان ایرانشهر منتقل شده بودند، چهارشنبه شب گذشته در منزل خود به علت شدت صدمات وارده جان داد. این در حالی است که لال بخش به تشخیص پزشک معالجش اجازه ترخیص یافت. در حالی که پزشک، حال بیمار را مساعد تشخیص داده و اوضاع او را رو به بهبودی دانسته و اجازه ترخیص او را داده اما لال بخش به محض ورود به خانه حالش وخیم شده و همان جا جان سپرد.

یکشنبه هفته گذشته (31 اردیبهشت 91) خبری مبنی بر انفجار یک قبضه نارنجک دستی در خانه یی در روستای درگز از توابع شهرستان نیک شهر در سایت ها منتشر شد که بر اساس این خبر و با حضور ماموران انتظامی در محل واقعه مشخص شد این حادثه بر اثر انفجار غیرعمدی یک قبضه نارنجک دستی در منزل مسکونی فردی به نام کریم بخش رخ داده که بر اثر این انفجار، کریم بخش و دخترش ناهید به همراه پسرعمویش، عبدالله جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر به نام های لال بخش و جمال به علت شدت جراحات و صدمات به بیمارستانی در ایرانشهر منتقل شدند.

تحقیقات پلیسی حاکی از آن است که کریم بخش این نارنجک دستی را از کوه های اطراف روستایشان پیدا می کند و به خانه می برد که به دلیل ناآگاهی از کارکرد آن، سبب انفجار شده و در نتیجه خود و اعضای خانواده اش کشته می شوند.