آرشیو دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۱۵۴۰
سیاست
۳

الو شرق 88654390

سلیقه یا قانون؟ چرا بخش اورژانس بیمارستان میلاد که قبلابیماران را ویزیت می کرد، تعطیل شده است؟ اورژانس این بیمارستان فقط بیماران تصادفی را پذیرش می کند. دلیل این کار چیست؟ امیدواریم مدیر بیمارستان پاسخگوی بیماران و مراجعه کنندگان باشد.

آذر رضوی از تهران

سارقان در کمین مسافران: سارقان حرفه ای در ایستگاه های اتوبوس های بی. آر.تی در کمین مسافران بخت برگشته اند تا بتوانند جیب آنها را خالی کنند. با توجه به اینکه بی. آر.تی سواران جزو آدم های دهک پایین جامعه هستند از ماموران نیروی انتظامی تقاضا داریم برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.

کوروش ریاضی از تهران

دریچه فولادی میل گنبدکاووس کجاست؟ دریچه فولادی میل گنبدکاووس مدت هاست ناپدید شده و مشخص نیست این دریچه که جزو آثار باستانی و ملی این شهر بوده، کجاست؟ امیدوارم مسوولان با رسیدگی به این موضوع دلایل ناپدیدشدن آن را توضیح دهند اگر هم ندهند خبرش از حراجی های پاریس حتما به گوش مردم خواهد رسید.

حمیده از گنبدکاووس

شرح وظایف: عده ای از کارکنان مترو در ایستگاه ها که روی لباس آنها نوشته شده «مامور ایستگاه ها» چه مسوولیتی دارند؟ برخی از آنها در ایستگاه ها در حال چرت زدن نیمروزی هستند. لازم است شرح وظایف آنها برای مسافران اطلاع رسانی شود.

مصطفی کریمی از تهران

مشکلات خیابان 17 شهریور: ایستگاه های اتوبوس در خیابان شهدا ایمن نیست. فروشندگان موتوسیکلت، موتورها را در پیاده رو می گذارند. عبور موتوسیکلت ها در خط ویژه و حرکات نمایشی آنها با احتمال بروز هرگونه حادثه ای همراه است. ترافیک خودروها به علت کم عرض بودن خیابان مهم ترین مشکلات این خیابان است.

حجت محمدی

آیا تراموا راه اندازی خواهد شد؟ وسایل عمومی از جمله اتوبوس های شرکت واحد، مترو و تاکسی و سواری های مسافربر پاسخگوی جمعیت تهران نیستند. به نظر می رسد مسوولان باید به فکر راه اندازی تراموا باشند. سال های گذشته عده ای اعلام کردند که راه اندازی تراموا هزینه سنگینی دارد. از آنجایی که مسوولان شورای شهر به راحتی نرخ وسایل نقلیه عمومی را تعیین و افزایش می دهند، می توانند در مورد تراموا هم تصمیماتی بگیرند که به ضرر مردم و به نفع دولت باشد. مردم ما هم که دارامندند و برای رسیدن به مقصد پول بیشتری هزینه خواهند کرد.

علی از تهران