آرشیو سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۴۰۷
نگاه اقتصادی
۶

انتخاب بانک ملت به عنوان بانک برتر در استقرار نظام کنترل داخلی

در همایش سیاست های پولی و ارزی صورت گرفت

اعتبار| هیات داوران بیست و دومین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی، بانک ملت را به عنوان بانک برتر در زمینه استقرار نظام کنترل داخلی انتخاب کرد.

در مراسم اختتامیه همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی، محمود بهمنی، رییس کل بانک مرکزی، لوح سپاس بانک برتر را به علی دیواندری، مدیرعامل بانک ملت، اهدا کرد. در این لوح که به امضای وی رسیده آمده است: نظم همیشگی و نظارت مستمر در ساختار سازمان ها و از جمله نهادهای پولی و مالی به دلیل ویژگی خاصی که دارند، موجب بالندگی سازمانی، استحکام بنیان اداری، افزایش بهره وری و تعالی روزافزون سازمان می شود.

نظارت اثربخش و کارا، پویایی و نشاط را در پی دارد و سازمان را در نهایت شادابی و چابکی در راستای اهداف از پیش تعیین شده به تحرک و فعالیت مضاعف ترغیب می کند.

بهمنی در ادامه این لوح خطاب به مدیرعامل بانک ملت افزوده است: با عنایت به ارزیابی کمیته داوران همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی، بانک ملت به عنوان بانک برتر در استقرار نظام کنترل داخلی شناخته شده است، ضمن عرض تبریک و با آرزوی توفیق، همزمان با بیست و دومین کنفرانس سالانه سیاست های پولی و ارزی (6 و 7 خردادماه 1391) این لوح به پاس کسب این افتخار به آن بانک تقدیم می شود.