آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

ویژه برنامه های 2 شبکه رادیویی در سوگ امام راحل

به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، رادیو ایران با تهیه و تولید 5 ویژه برنامه خاطره پیرجماران را گرامی می دارد.

محسن ابراهیم، مدیر روابط عمومی رادیو ایران با اعلام این خبر گفت: این رادیو به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، ویژه برنامه های همیشه با امام، حکایت یک فراق، یاد یار، هجرت خورشید و کودکی انقلاب را برای پخش تولید کرده است.

همیشه با امام کاری از گروه جامعه رادیو ایران است که با حضور کارشناسان مختلف به بررسی ابعاد اندیشه حضرت امام خمینی (ره) در منظرهایی همچون بیداری اسلامی، تولید ملی و بصیرت مردم می پردازد.در برنامه ادبی حکایت یک فراق روند تحول در شعر انقلاب بعد از رحلت حضرت امام بررسی می شود. معرفی شعرای معاصر که در مورد امام شعر گفته اند و بررسی گزیده ای از فعالیت های ادبی در مورد امام از سال 90 تا 91 از دیگر بخش های این برنامه است. حکایت یار نیز به بررسی سیره عملی امام خمینی (ره) می پردازد.

گروه های برنامه ساز رادیو جوان نیز ویژه برنامه هایی را به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15خرداد تهیه کرده اند. بررسی آموزه های اجتماعی و اخلاقی امام خمینی (ره) و ارائه آن به جوانان و پوشش مراسم 14 خرداد از حرم امام خمینی از جمله برنامه هایی است که گروه جوان و جامعه تولید کرده است. یاد یار برنامه ای از گروه جوان و فرهنگ است که ویژه رحلت حضرت امام خمینی (ره) تهیه شده و 14خرداد، ساعت 30 / 7 به بررسی زندگی و جنبه مختلف شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) می پردازد.