آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

استقبال از شوق پرواز در فضای مجازی

در حالی که بیش از 3 ماه از پخش آخرین قسمت از سریال «شهید بابایی» می گذرد، بینندگان این سریال همچنان با مراجعه به سایت سریال «شوق پرواز» دربار ه شخصیت این شهید اظهار نظر می کنند؛ براین اساس ملیحه حکمت همسر شهید عباس بابایی در نامه ای خطاب به مخاطبان سریال «شوق پرواز»، از آنان به دلیل همراهی با این سریال تلویزیونی تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، در طول ماه های گذشته با همت یکی از مخاطبان سایت، طرحی برای قرائت سوره یس به نیابت از شهید بابایی اجرا شد که با مشارکت کاربران سایت 3868 سوره یس از سوی کاربران قرائت و آمار آن به سایت اعلام شد.

ملیحه حکمت همسر شهید بابایی در نامه خود ضمن قدردانی از گردانندگان سایت شوق پرواز نوشته است: امیدوارم مدیران و دست اندرکاران ساخت سریال های مربوط به دفاع مقدس از تجربه سازندگان و نظرات سازمان نهایت بهره برداری را انجام دهند، زیرا این مجموعه ثابت کرد که پرداختن به موضوع عشق و خانواده در کنار دفاع مقدس می تواند تاثیر بسزایی بر سلیقه مخاطب داشته باشد. این تاثیر را در انتخاب سریال های برتر برنامه سین مثل سریال شاهد بودیم.سریال تلویزیونی «شوق پرواز» در نظرسنجی برنامه «سین مثل سریال» از میان 80 سریال تلویزیونی شبکه یک در دهه 80 به عنوان یکی از سریال های برگزیده مخاطبان انتخاب شد.