آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۴
پرونده
۱۱

مهدوی: شکست از چین درس گرانبهایی بود

مهدی مهدوی، پاسور تیم ملی والیبال امیدوار است این تیم با ارائه بازی های قوی و نتایجی قابل قبول از حیثیت والیبال ایران به شکل شایسته ای دفاع کند.

مهدوی در تشریح شرایط کنونی تیم ملی گفت: تیم ما بلافاصله پس از پایان لیگ، تمرین ها و اردوهای تدارکاتی منظم و جدی خود را آغاز کرد تا اکنون به شرایط کاملامطلوبی از آمادگی بدنی و فنی دست پیدا کنیم.

ملی پوش والیبال ایران در مورد چالش ها و مشکلات تیم طی هفته های اخیر گفت: مصدومیت بازیکنانی مثل کمالوند و کشاورزی در کنار مشکلات شخصی که برای ملی پوشانی مثل فرهاد نظری افشار به وجود آمد، تهدیدی جدی برای تیم ما در مسیر رقابت های انتخابی به المپیک بود ولی ولاسکو با هوشیاری و اعتماد جدی به جوانان آماده لیگ، این تهدید را به فرصتی برای هر چه با طراوت تر کردن تیم تبدیل کرد. تجربه نشان داده است هر وقت به جوانان خوب خود اعتماد کرده ایم، شرایط خوبی به دست آمده است و اکنون کادر فنی، اعتماد کاملی به ملی پوشان جوان دارد. مهدوی بزرگ ترین مشکل تیم ملی را کمبود دیدارهای تدارکاتی دانست و افزود: با وجود این، ما توانستیم از همان دیدارهای محدود خود، بهره زیادی در جهت ایجاد هماهنگی و مرور کارهای تاکتیکی ببریم. پاسور تیم ملی که در تمام موفقیت های سال های اخیر این تیم، سهیم بوده است، در پایان گفت: قهرمانی ایران در آسیا و نتایج آن در رقابت های جام جهانی، سطح انتظارات مردم را کاملابالابرده است، با این حال فکر می کنم تیم ملی با تمام توان در رقابت های مقدماتی المپیک ظاهر شود و در برابر رقیبان خود از حیثیت والیبال ایران بخوبی دفاع کند تا علاقه مندان به این تیم از بازی های آن احساس رضایت کنند.