آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۴
جامعه
۱۷
حق با شماست

مشاوران املاک یکی از عوامل گرانی اجاره ها

یک شهروند از مهاباد: از مسوولان وزارت راه می خواهیم ورودی شهر مهاباد از سمت ارومیه را هرچه سریع تر بهسازی کنند.

محمدی از همدان: از زمانی که اعلام کرده اند، قیمت لبنیات باید پایین بیاید، شیر در همدان کمیاب شده است و مردم برای تهیه آن به روستاهای اطراف می روند. از مسوولان ذی ربط می خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.

کلامی از فردیس: از شهرداری فردیس می خواهیم به وضعیت خیابان های خراب و نامناسب فردیس رسیدگی کند.

مرادی از کرمانشاه: یکی از علل گرانی اجاره بهای منازل مسکونی این مشاوران املاک هستند. از اتحادیه مشاوران املاک می خواهیم نظارت بیشتری بر این واحد ها داشته باشند.

ناصرپور از کوهدشت: پدر من با وجود تایید بنیاد جانبازان مبنی بر جانباز بودن، تحت پوشش بیمه بنیاد قرار ندارد و مسوولان ذی ربط نیز در این زمینه اقدامی نمی کنند. چرا؟

آل خمیس از شوشتر: به علت گرانی علوفه در روستای دیلم شهرستان شوشتر، اکثر دامپرورها به شغل های کاذب روی آورده و دامپروری را رها کرده اند. از مسوولان ذی ربط می خواهیم برای رفع این مشکل چاره ای بیندیشند.

جوابیه: در پی درج پیامی تحت عنوان «قطع آب در رجایی شهر کرج» روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان البرز با ارسال دورنگاری اعلام کرد: در مورخ 2 / 3 / 91 به دنبال نقص فنی در سیستم تاسیسات ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه رجایی شهر از ساعت 14همان روز به مدت 4 ساعت جریان انتقال آب به تصفیه خانه متوقف شد. با رفع مشکل در ایستگاه پمپاژ، از ساعت 18 همان روز جریان آب در شبکه های توزیع آب رجایی شهر به حالت عادی بازگشت. در ضمن در این مدت تانکرهای آبرسانی به مناطق شاهین ویلا، باغستان، اشتراکی و سایر مناطقی که در رجایی شهر دچار افت فشار آب بودند، اعزام شدند.