آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۴
حوادث
۱۹

گم شدن سکه های طلامرد خیاط را به دادسرا کشاند

در پی ناپدید شدن 14 سکه نیم و تمام طلای یک زن تهرانی از جیب شلوارش که آن را برای تعمیر به خیاطی داده بود، پای مرد خیاط و همکارانش به دادسرا کشیده شد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش زن میانسالی با حضور در شعبه 9 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران علیه یک مرد خیاط به اتهام سرقت سکه های طلایش شکایت کرد.

شاکی گفت: با پس اندازم، 9 عدد سکه تمام و 5 نیم سکه طلاخریده بودم و در خانه نگهداری می کردم. یک روز که متوجه سرقت طلاهای یکی از اقوام از خانه شان شدم، سکه ها را در جیب شلوارم گذاشته و در کمد اتاق پنهان کردم. وی اضافه کرد: آن روز شلوار را برای تعمیر به یک مغازه خیاطی در شمال غرب تهران بردم، اما فراموش کردم سکه ها را از جیب شلوارم بردارم.

زن شاکی یادآور شد: همان روز وقتی به خانه برگشتم به جستجوی سکه ها پرداختم، اما آنها را پیدا نکردم. ساعاتی بعد یادم افتاد سکه ها را در جیب همان شلواری که برای تعمیر به خیاطی برده ام، گذاشته بودم.

وی اضافه کرد: بلافاصله به مغازه خیاطی رفتم اما آنجا تعطیل شده بود، روز بعد دوباره به مغازه خیاطی رفتم و موضوع را به مرد خیاط گفتم، اما او از وجود سکه ها در جیب شلوار اظهار بی اطلاعی کرده و گفت شلوار را تعمیر کرده و آن را بررسی نکرده تا ببیند سکه ای در جیب آن بوده است یا نه.

زن شاکی افزود: سکه ها به طرز مرموزی سرقت شده و از مرد خیاط شکایت دارم. در پی این شکایت، پرونده ای تشکیل و تحقیق در این باره آغاز شد.

به این ترتیب مرد خیاط و همکارانش برای تحقیق به مرکز پلیس انتقال یافتند. مرد خیاط در بازجویی گفت من از وجود سکه ها در جیب شلوار زنانه خبر نداشتم، فقط آن را تعمیر کرده و تحویل صاحبش (شاکی) دادم. همکاران وی نیز در بازجویی، گفته های او را تایید کردند. بنا بر این گزارش، ماموران جستجوی ویژه ای را در این ارتباط آغاز کرده اند.