آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۴
حوادث
۱۹

جنایت مرد میوه فروش بر سر معامله مواد مخدر

مرد میوه فروش که بر سر معامله مواد مخدر با ضربه های چاقو مرتکب قتل شده بود، در دادگاه جزئیات جنایت را برای قضات کیفری بازگو کرد.

به گزارش مهر، محمود 30 ساله متهم است، 8 اردیبهشت 89 در درگیری با وحید بر سر مواد مخدر، او را با ضربه های چاقو به قتل رسانده است.

محمود یکی از 3 متهمی است که ماموران پس از اطلاع از جنایت در محل درگیری در خیابان «زمزم» تهران و انجام تحقیقات، او را همراه 2 متهم دیگر به نام های علیرضا و مرتضی دستگیر کردند و سرانجام محمود در بازجویی به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. در ادامه با تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در ابتدای جلسه که دیروز برگزار شد، نماینده دادستان با خواندن کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد. اولیای دم نیز خواستار مجازات متهم شدند.

ابتدا مرتضی در تشریح ماجرا گفت: به محمود مواد مخدر فروخته بودم، اما او از پرداخت پول آن خودداری می کرد. روز حادثه از وحید (مقتول) خواستم همراه من به مغازه محمود بیاید تا طلبم را بگیرم. وحید قوی هیکل بود و در میوه فروشی محمود، با او درگیر شد. ناگهان محمود با چاقو به طرف وحید حمله کرد و او را با 5 ضربه چاقو از پا درآورد. در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و اتهاماتش را قبول کرد.

قضات کیفری برای صدور رای وارد شور شدند.