آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۴
حوادث
۱۹

اعتراض به اوباش مزاحم حادثه ساز شد

مرد جوانی که به آزار و اذیت یک زن توسط تعدادی از اراذل و اوباش خیابان کمیل اعتراض کرده بود، از سوی آنها مورد ضرب و شتم قرار گرفت و کارش به بیمارستان کشید.

به گزارش فارس، شب گذشته تعدادی از اراذل و اوباش محله کمیل شرقی که با حالتی نامتعادل اقدام به آزار و اذیت یک خانم کرده بودند، مرد جوانی را که به این کار آنها اعتراض کرده بود، مورد ضرب وشتم قرار دادند.

یکی از شاهدان این حادثه گفت: 4 جوان که حالت عادی نداشتند، به یکی از بانوان این محل آزار و اذیت رساندند که یکی از جوانان قدیمی محل به این کار آنها اعتراض کرد.

این شهروند ادامه داد: بعد از این اعتراض بود که نه تنها آن 4 نفر بلکه تعداد دیگری از اراذل و اوباشی که در پارک رودکی حضور داشتند، به کمک آنها آمده و همگی بر سر آن جوان تنها ریختند و او را بشدت کتک زدند. وی گفت: در همین حین یک مامور نیروی انتظامی که به تنهایی در حال گشت زنی بود، متوجه این حادثه شد و به تنهایی با تعدادی از اراذل و اوباش درگیر شد. او به سرعت ماموران کمکی و همچنین اورژانس را مطلع کرد که نیروهای کمکی پلیس بسرعت به محل آمدند اما بیشتر اراذل و اوباش فرار کرده بودند و فرد مجروح نیز به بیمارستان منتقل شد. طبق شنیده ها متهم اصلی این ماجرا همچنان در بازداشتگاه است و قاضی دادسرا دستور داده تا زمان معرفی همدستانش باید در بازداشت بماند.