آرشیو سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۶
ورزشی
۱۸

مظلومی در یک قدمی تراکتور

پرویز مظلومی که در پایان فصل یازدهم رقابت های لیگ برتر از سوی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال کنار گذاشته شده بود، عصر روز شنبه مذاکرات نهایی اش را با مسوولان باشگاه تراکتورسازی انجام داد و با آنها برای همکاری در فصل دوازدهم به توافق رسید.

پاسخ منفی علی دایی به باشگاه قرمزپوش تبریزی باعث شد تا تراکتورسازان به سمت سرمربی سابق استقلال بروند تا به نوعی معاوضه مربی بین این دو باشگاه صورت بگیرد. البته مظلومی هنوز قراردادی با تراکتور به امضا نرسانده است تا بتوان او را رسما به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم معرفی کرد، اما از اظهارات سرمربی فصل گذشته آبی ها این گونه برمی آید که مشکل خاصی برای امضای نهایی شدن این توافق وجود ندارد. مظلومی در این باره به ایسنا گفت: فعلاتوافقات اولیه صورت گرفته است، اما باید یک سری شرایط هم فراهم شود. به هرحال تراکتورسازی تیمی است که نایب قهرمان لیگ شده است و باید تلاش کنیم که مقام بهتری را کسب کنیم. باید تیم خوبی برای فصل بعد بسته شود و مسوولان باشگاه نیز در این رابطه قول مساعد داده اند.

وی درباره شرایط تیم تراکتورسازی گفت: وضعیت این تیم بد نیست و می توان تیم خوبی برای فصل آینده تشکیل داد. باید چند بازیکن جذب شود ضمن این که هواداران پرشور این تیم انتظار دارند که وقتی به آنجا می رویم عملکرد بهتری داشته باشیم وبتوانیم حداقل یک جام برای آنها کسب کنیم. تلاش من هم این است که یک جام بگیریم، اما قولی نمی دهم.مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا به مسوولان باشگاه تراکتورسازی لیست بازیکنان مدنظرش را داده است یا خیر، اظهار کرد: هنوز لیستی نداده ام. باید کارها جور بشود پس از آن لیست بدهم. البته گفته ام که با یکسری از بازیکنان خود تیم صحبت کنم و نام چند نفر دیگر را داده ام که با آنهاوارد مذاکره شوند، اما به صورت کتبی لیستی نداده ام.اولیویرای پرتغالی دیگر مربی است که جعفری، مدیرعامل تراکتورسازی از او برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه برنامه گرفته است.