آرشیو سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۱۵۴۵
سیاست
۳

الو شرق 88654390

فرسودگی ترن هوایی در پارک بسیج حادثه آفرید: مردم برای تفریح به شهر بازی مراجعه می کنند، اگر وسایل بازی استاندارد نباشد حوادث ناگواری رخ می دهد. به عنوان نمونه نیمه شب پنجشنبه سه نفر از خانم ها که سوار ترن هوایی در شهربازی پارک بسیج واقع در بزرگراه شهید محلاتی بودند، به علت پوسیدگی و پاره شدن زنجیر از دستگاه به پایین سقوط کردند. پس از حادثه اورژانس تهران به محل حادثه رسید و مجروحان این حادثه را به بیمارستان انتقال دادند. امیدواریم مسوولان به سهل انگاری مسوولان پارک رسیدگی کنند.

علی از تهران

کباب ترکی یا گوجه و پیاز؟حتما از مقابل سالن های غذاخوری یا اغذیه فروشی هایی که دستگاه کباب ترکی خود را در معرض دید عموم گذاشته اند، عبور کرده اید. من خودم مشاهده کردم به جای گوشت یا مرغ، کباب ترکی را با گوجه و پیاز و سبزی پر می کنند و هیچ ارگانی هم خود را مسوول رسیدگی به این گونه تخلفات نمی داند.

میثم آقاجعفری

مشکلات طرح های عمرانی: میدان امام حسین (ع) به علت بازسازی تخریب شد و بخش هایی از خیابان 17 شهریور مسدود است. مردم با مشکلات فراوانی مواجه اند. از مسوولان تقاضا داریم برای رفع ترافیک این محل و مشکلات ایجاد شده طرح های عمرانی را زودتر خاتمه دهند.

فردیس رحمتی

ریزگردها و سکوت مسوولان شهر مرزی: چشم ها و ریه های ما در شهر مرزی مهران به دلیل ریزگردها آسیب دیده است. چرا مسوولان در برابر درخواست های مردم سکوت می کنند و هیچ کاری انجام نمی دهند؟

پوریا عابدی از شهر مرزی مهران

قطع گاز: ساکنان کوچه شهید نیکزاد و خیابان ولیعصر (عج) غربی و شهید جمال تاجیک واقع در بزرگراه شهید محلاتی روز دوشنبه 15 خرداد گاز شهری نداشتند. چرا شرکت گاز بدون اطلاع قبلی گاز این منطقه را قطع کرد؟

فرزین از تهران

نظارت کجاست؟ چند روز قبل ماست... خریدم. موقع ناهار با اینکه میهمان هم داشتیم به دلیل فاسد بودن ماست ها آبروی ما نزد میهمانان رفت. نبود نظارت بر کارخانه های لبنیات باعث نارضایتی مردم شده است. لبنیات گران شد مسوولان قول دادند ارزان شود، ارزان که نشد هیچ کیفیت شان هم پایین آمده است.

فرخی پور از تهران