آرشیو پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۴۱۳
ورزش
۱۵

تب داریم و مریضیم!

شهرام وزیری

وزیر ورزش: «... واکنش های ایجاد شده در مورد تغییر چند نفر از روسای فدراسیون ها مصنوعی بود و برخی از رسانه ها با تبانی با این افراد این کار را کردند که ان شاءالله خدا شفایشان بدهد...»!

آن روزها که ورزش وزیر نداشت، وزیر طبیب نداشت و مطب نداشت، ما مرض داشتیم و نمی دانستیم که مرض داریم، زد و ورزش وزیردار شد و نسخه نویس تا نسخه مان را بپیچد، تازه فهمیدیم که ای دل غافل تب داریم و مریضیم!

طبیب ورزش ما را روی تخت خواباند و توی چشم مان نگاه کرد و گفت: چشمانت که بدجوری لوچ است یکی را دو تا می بینی، بعدش چراغ ته حلق مان انداخت و گفت: زبانت هم که زیادی دراز شده، بعد هم با چکش به سر زانوهایمان زد و گفت، واکنش مصنوعی هم که داری، سپس نبض مان را گرفت و بعد در حالی که سرش را تکان تکان می داد، فرمود تب تبانی هم که گرفته یی!

خدمت طبیب ورزش عرض کردیم: دکتر جون یعنی می میریم؟!

طبیب ورزش فرمود: اگر می خواهی که واکنش مصنوعی ات نره بالاو تب تبانی ات خوب بشه و... باید رژیم بگیری، ببین آقای «رسانه» چشمت زیادی باز شده باید برایت چشم بند بنویسم، در ضمن اون پنبه ها را از گوشت در بیار اینهایی که می نویسم تو گوشت کن، زبانت هم زیادی دراز شده باید سرش را بچینم، برو ان شاءالله خدا شفایت دهد!