آرشیو یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۳۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

مشکلات خانوادگی باندراس در تلویزیون

آنتونیو باندراس، مطرح ترین بازیگر سینمای اسپانیا، با بازی در یک فیلم تلویزیونی به نام «این همسر خانه دار» دنیای سیاست را نیز تجربه می کند. این فیلم تلویزیونی هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و برای اوایل فصل تابستان کلید فیلمبرداری آن زده می شود. در این فیلم درام تلویزیونی که به زبان انگلیسی ساخته می شود، ملانی گریفیث همسر واقعی این بازیگر هم بازی دارد.

گریفیث در «این همسر خانه دار» نقش همسر باندراس را به عهده دارد که برخلاف شوهر خود خانه دار است و شاغل نیست. در قصه این فیلم تلویزیونی، باندراس نقش یک سیاستمدار موفق را به عهده دارد که در حال طی کردن مراحل ترقی است. او که پدر 3 فرزند است، به زودی متوجه می شود پرکاری و اشتغال او، لطمه زیادی به زندگی خانوادگی اش زده است. وی تلاش می کند وقت بیشتری را به خانه و خانواده اختصاص دهد، ولی متوجه می شود در این راه با مشکلات بسیار زیادی روبه روست. قصه فیلم قرار است به طرح یک موقعیت خانوادگی بپردازد و در همان حال، نگاهی هم به دنیای سیاست و مسائل مختلف آن داشته باشد. این درام تلویزیونی به صورت محصول مشترک اسپانیا و آمریکا و با هزینه ای 3 میلیون دلاری تهیه خواهد شد.

باندراس پس از بازی در درام تاریخی و سیاسی «طلای سیاه» در سال گذشته، برای دومین بار است که نقش یک سیاستمدار را جلوی دوربین بازی می کند. در طلای سیاه که قصه آن در منطقه کشورهای عرب زبان خاورمیانه اتفاقی می افتد، باندراس نقش یک حاکم عرب را بازی می کند که پس از کشف نفت در سرزمین خود، با مشکلات متعدد سیاسی و قبیله ای روبه رو می شود.

باندراس که از دهه 80 میلادی وارد فعالیت بازیگری شد، به واسطه حضور در چند فیلم از پدرو آلمودوار تبدیل به یک چهره مطرح بین المللی شد. وی سال قبل «پوستی که در آن زندگی می کنم» را برای همین فیلمساز بازی کرد که جایزه بهترین بازیگر مرد مراسم سینمایی کشور اسپانیا را برایش به ارمغان آورد. باندراس در طول 3 دهه گذشته در 3 مجموعه و فیلم سینمایی تلویزیونی بازی داشته و می گوید هروقت با یک پیشنهاد خوب تلویزیونی روبه رو شود، حتما بازی در آن را قبول خواهد کرد.