آرشیو یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۵۰۹۸
اجتماعی
۴

گزیده اخبار

خدمت وظیفه فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم در آموزش و پرورش

سرهنگ حجت الله واعظی نژاد، معاون قوانین و مقررات سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت، فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم دوره سربازی خود را در آموزش و پرورش طی می کنند.

غنی سازی نان با آهن پس از اعلام قیمت تمام شده

معاون غذای سازمان غذا و دارو گفت: به محض اعلام قیمت تمام شده نان و آرد از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده، طرح غنی سازی نان با آهن اجرا می شود. بهروز جنت افزود: با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای اجرای این طرح مکاتباتی انجام شده و این معاونت نیز قول مساعد داده است تا با اعلام قیمت تمام شده نان و آرد این طرح از سر گرفته شود.

حمایت مالی از دانش آموزان بااستعداد مناطق محروم

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان این که یکی از اهداف خیرین، حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و مناطق محروم است، گفت: کودکان و نوجوانان با استعداد را از مقطع ابتدایی تا دانشگاه حمایت می کنیم. محمدرضا حافظی با اشاره به برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز در سراسر کشور اظهار داشت: هر سال همزمان با بهار طبیعت، جشنواره خیرین در سراسر کشور برگزار می شود که امسال نیز در 550 شهرستان برگزار شد. وی با اشاره به تصویب طرح هوشمندسازی مدارس در جامعه خیرین کشور توضیح داد: این برنامه از طرف دولت، آموزش و پرورش و جامعه خیرین مدرسه ساز به وجود آمده و حتما تحقق پیدا خواهد کرد و آثار آن هم در آخر سال مشخص می شود.