آرشیو یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۵۰۹۸
تولید
۷
تک خبر

تحویل واحدهای پرند به اعضای جامانده تعاونی های مسکن مهر

مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به شرایط جدید برای اعضای تعاونی های جامانده مسکن مهر در این شهر گفت: اعضای تعاونی های جانمایی شده در شهر پرند که پرونده آنها از سوی تعاونی مربوطه به شرکت عمران پرند ارسال نشده است، می توانند با مدارک خود به شرکت عمران پرند مراجعه کنند.

سعید صابونی درخصوص وضعیت اعضای تعاونی هایی که پرونده اعضا را تحویل ندادند، گفت: با توجه به مراجعه و پیگیری 30 درصد از اعضای جامانده تعاونی ها، شرکت عمران پرند شرایطی را به وجود آورده تا اعضای این تعاونی ها پرونده خود را به همراه معرفی نامه از تعاونی خود دریافت کنند و به واحد واگذاری شرکت عمران پرند تحویل دهند.

مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به وضعیت اعضای این تعاونی ها اظهار داشت: اعضای تعاونی های جانمایی شده در شهر پرند که به پرونده آنها در فرصت تعیین شده قبلی از سوی تعاونی مربوطه به شرکت عمران پرند ارسال نشده است، می توانند با مدارک خود به شرکت عمران پرند مراجعه کنند. وی با بیان این که بیش از 500 تعاونی در شهر پرند جانمایی شده است، افزود: شرکت عمران پرند چندین مکاتبه با تعاونی ها برای ارسال پرونده اعضا به شرکت عمران انجام داد که تاکنون 31 هزار پرونده توسط 362 تعاونی به واحد واگذاری شرکت عمران پرند تحویل داده شده است. صابونی تصریح کرد: شرکت عمران شهر پرند با توجه به مراجعه 30 درصد از اعضای جامانده تعاونی ها این امکان را فراهم آورده تا این افراد با ارائه پرونده خود و پس از احراز شرایط، مسکن مهر خود را در این شهر تحویل بگیرند.

برخی تعاونی های مسکن مهر در شهر پرند برای اعضای خود مشکلاتی به وجود آوردند که این موضوع نگرانی زیادی را برای اعضای آنها به وجود آورده است از سویی هشت تعاونی هم هنوز کار ساخت و ساز را شروع نکرده اند. صابونی پیش از این به مهر گفته بود: در صورتی که تعاونی های کم کار پروژه خود را فعال نکنند و از سوی دیگر پیشرفت فیزیکی آنها کمتر از 70 درصد باشد، قرارداد آنها لغو و ادامه ساخت پروژه براساس تفاهمنامه سه جانبه به انبوه ساز واجدالشرایط واگذار می شود.