آرشیو یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۵۰۹۸
حوادث امروز
۲۴

زن و شوهر امریکایی عروس شان را با کراوات خفه کردند

گروه شوک: نوعروس بخت​برگشته نمی دانست پس از جدایی از شوهرش به خاطر انگ خیانتی که پدرشوهر و مادرشوهرش به وی خواهند زد در آتش خشم آنان گرفتار خواهد شد. سامر اینمن، یک دختر 25 ساله بود که با نامزدش ویلیام ازدواج کرد، اما چند ماه پس از عروسی این زوج امریکایی از هم جدا شدند.

پس از این جدایی پدر و مادر ویلیام، عروس شان را متهم کردند که در زمان نامزدی، با جوانی دیگر رابطه داشته و به پسرشان خیانت کرده است. والدین ویلیام، پسرشان را تحریک کردند که با طراحی نقشه ای سامر اینمن را بدزدد و تحویل آنها بدهد. ویلیام هم که از شنیدن خیانت همسرش قبل از ازدواج بشدت به خشم آمده بود همسر سابقش را از خانه اش واقع در لوگان اوهایو دزدید و نزد پدر و مادرش آورد. زن و شوهر بی رحم ابتدا عروس سابق شان را خفه کردند و سپس جسد وی را به نزدیکی کلیسای دوری بردند و در یک مخزن زباله انداختند. ویلیام در تمام مدتی که والدینش دست به جنایت مخوف می زدند تصاویر دلخراشی از قتل همسر سابق خود تهیه می کرد. جسد سامر اینمن به وسیله یکی از گردشگران در سطل زباله پیدا شد. این گردشگر به پلیس گفت: زمانی که در سطل زباله را برداشتم ناگهان متوجه شدم جسد یک زن جوان با دست و پای بسته داخل آن افتاده است. ماموران پلیس وقتی برای تحقیق به محل ر ها شدن جسد رفتند مشاهده کردند زن جوان با یک کراوات خفه شده و کراوات همچنان دور گردن قربانی باقی مانده است. آنها با استفاده از انگشت نگاری توانستند عاملان این جنایت خونین را پیدا کنند و ویلیام همراه با والدینش دستگیر شدند و تصاویری که از جریان قتل زن جوان تهیه شده بود در اختیار هیات منصفه دادگاه جنایی قرار گرفت.

در دادگاه ویلیام اینمن به اتهام آدم ربایی و مشارکت در قتل به 15 سال زندان محکوم شد. این در حالی است که والدین وی با نشان دادن صفحه فیس بوک عروس شان به قضات دادگاه مدعی بودند که وی رابطه جدیدی داشته و به پسرشان خیانت کرده بود. به گفته دادستان دادگاه اوهایو در صورت محکوم شدن پدر و مادر ویلیام آنها به اتهام شرکت در آدم ربایی و قتل با مجازات اعدام روبه رو خواهند شد.