آرشیو چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۳۳
صفحه اول
۱

جوانان کشور در خدمت به نظام از بسیاری مدعیان جلوتر هستند

ضرغامی: همه جوانان خودی هستند

رئیس سازمان صدا و سیما در همایش جشنواره اجتماعی حضرت علی اکبر(ع) با تقدیر از جوان های برگزیده کشور در حوزه اجتماعی، آنان را سرمایه بی بدیل کشور دانست.

عزت الله ضرغامی ویژگی هایی چون آزادی فکر و ذهن، دور بودن از قالب ها و کلیشه های مرسوم، عدم وابستگی، دوری از محافظه کاری و جانبداری های قبیلگی، داشتن انگیزه رشد و روحیه و رقابت خستگی ناپذیر در جوانان را ارزشمند توصیف کرد و بر ضرورت استفاده صحیح و جهت دار از این ارزش ها تاکید کرد.

رئیس رسانه ملی با بیان نقش برجسته جوانان در تاریخ انقلاب اسلامی، بویژه در عرصه دفاع مقدس گفت: امروز جوانان کشور در خدمت به نظام و صیانت و پاسداری از ارزش های آن، از بسیاری خواص و مدعیان جلوتر هستند.

عزت الله ضرغامی افزود: برخی نارسایی ها و آسیب های فرهنگی و رفتاری که در حوزه جوانان و در لایه های سطحی آنان مشاهده می شود به هیچ وجه به معنای فاصله آنان از ارزش های فرهنگی و دینی نظام نیست و در صورت جبران کم کاری ها و برطرف شدن برخی سوءتفاهم ها، جامعه جوان کشور با اخلاص و توانمندی بالادر خدمت حفظ هویت ملی و دینی جامعه است. جوانان کشور همه خودی و نقطه قوت نظام در مقابله با دشمنان ملت هستند.