آرشیو چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۳۳
جامعه
۱۷
حق با شماست

افزایش 40 درصدی قیمت نان در بابل

یک شهروند از کرمان: با وجودی که قیمت نان را افزایش داده اند ولی از کیفیت و وزن آن کاسته اند، چرا؟ چه کسی مسوول رسیدگی به این مشکل است؟

صفی زاده از تهران: مجموعه ورزشی 22بهمن در محله گلشن تهرانپارس امکانات رفاهی و بهداشتی مناسب ندارد. از مسئولان سازمان ورزش و جوانان که این مجموعه زیر نظر آنان قرار دارد، می خواهم به این موارد رسیدگی کنند.

جمعی از شهروندان: بازنشستگانی هستیم که بابت مابه التفاوت حقوق خود، از دولت طلبکاریم. از مسئولان می خواهیم که بقیه این معوقات را پرداخت کنند، چرا که گرانی و تورم بیشتر بر این قشر فشار می آورد.

جمعی از شهروندان از ارومیه: آیا قیمت آب و برق نیز همانند قیمت نان بدون اطلاع به مردم گران شده است؟

کرمی از تهران: بخاطر 70 هزار تومان بدهی، برق کارگاه تولید قطعات پزشکی ما را قطع کرده اند بدون این که اخطاری داده باشند. از مسئولان اداره برق می خواهیم قبل از این کار حداقل اخطار قطعی بدهند تا ما بتوانیم با این اداره تسویه حساب کنیم.

علیپور از قم: حدود هشت ماه است که برای عادی کردن کارت سوخت خود اقدام کرده ام، ولی تاکنون این کارت به دست من نرسیده است. تکلیف من چه می شود؟

اسماعیل زاده از تهران: چگونه مصوباتی که هنوز در مجلس در حال بررسی است، در جامعه اجرا می شود ولی دیگر مصوبات و کارهایی که چند صباحی است از زمان تصویب آن می گذرد همچنان بلاتکلیف مانده اند.

جغتاپور از بابل: قیمت نان حدود 40درصد افزایش یافته است نه 20درصد.