آرشیو چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۶۶۹
بازار دیجیتال
۲۵

مانیتور جدید ال جی با قابلیت های تلویزیون

آی تی ایران - اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از تعدد سیستم های اطرافتان به تنگ آمده اید، کافی است منتظر جدیدترین محصولات ال جی که مانیتور- تلویزیون هایی سه بعدی هستند بمانید. این مانیتورهای سه بعدی 27 اینچ با نام های DM2752 و M2752 دارای پنلIPS با رزولوشن Full HD و زاویه دید عریض بوده و امکان تماشای تصاویر با کیفیت بسیار مطلوبی را در اختیار بیننده قرار می دهند.

DM2752 که از جدیدترین تکنولوژی سینمای سه بعدی ال جی استفاده می کند و دید سه بعدی کامل و راحتی را با استفاده از عینک های سه بعدی بدون لرزش ارائه می دهد، موتور تبدیل محتوای دو بعدی به سه بعدی داشته تا بتواند امکان تماشای نامحدود محتوا با کیفیت بالارا فراهم کند. این مانیتورها همچنین با قابلیت ارائه تصویر در تصویر(PIP) که به کاربر امکان دیدن چندین تصویر همزمان را می دهد و برخورداری از صدای فراگیر و دو ورودی HDMI، پکیج کاملی برای علاقه مندان به نظر می رسند.

ویژگی اصلی این مانیتورها عملکرد تلویزیونی آنها است؛ یعنی جدا از اینکه می توانند به PC شما متصل شوند و نقش مانیتور را داشته باشند، این قابلیت را نیز دارند که یک تلویزیون با ویژگی سینمای سه بعدی باشند. این ادغام سازی ضمن حفظ کیفیت، یک ویژگی کم نظیر جهت افزایش دسترسی به محتواهای مورد نظر و در عین حال کاهش میزان سطوح اختصاص داده شده به وسایل خانه و محل کار است.

مانیتورهای یادشده با ارائه طیف رنگی کامل و حذف همه محو شدگی ها در تصاویر متحرک با سرعت بالاو پوشش دهی صوتی حرفه ای، تمام آن چیزی را که یک سینمای سه بعدی حرفه ای نیاز دارد، در دو ورژن مانیتوری و تلویزیونی، ارائه می دهند.

مانیتور M2752 از ماه گذشته میلادی عرضه شده و DM2752 نیز تا چند روز آینده در بازار اروپا به فروش خواهد رسید.