آرشیو پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۱، شماره ۲۴۲۴
ورزش
۱۵

پیشخوان

دی ان ای

روزنامه فرانسوی دی ان ای که بیشتر به مسائل فرهنگی می پردازد دیروز تیتر و عکس یک خود را به یورو 2012 اختصاص داد و در خصوص بازی تیم ملی فرانسه مقابل سوئد که با باخت خروس ها همراه بود، نوشت: «فرانسه ناامیدکننده بود اما صعود کرد». این روزنامه در ادامه انتقادهایی به عدم گلزنی کریم بنزما در بازی سه شنبه شب کرده است.

گازتا دلو اسپورت

روزنامه گازتا دلو اسپورت ایتالیا با توجه به حاشیه های ایجادشده توسط بالوتلی از قول او نوشته است: «من بالوتلیتن ها هستم». این روزنامه در ادامه نوشته است: «اخلال در خط حمله آتزوری» که اشاره یی است به اینکه مشکلات بالوتلی با پراندلی می تواند بر عملکرد خط حمله تیم ملی ایتالیا تاثیر بگذارد.

گاردین

روزنامه گاردین انگلیس با اختصاص دادن عکس یک خود به پیروزی تیم ملی انگلستان در دیدار با اوکراین و اشاره به درخشش وین رونی مهاجم این تیم نوشته است: «رونی گل زد تا انگلستان به مرحله یک چهارم برسد». این روزنامه همچنین از قول رونی که پس از چند بازی محرومیت به ترکیب تیم ملی انگلیس بازگشته است، نوشته: «دلتان برایم تنگ شده بود؟»

مارکا

روزنامه مارکای اسپانیا با اشاره به مشخص شدن فرانسه به عنوان حریف یک چهارم نهایی تیم ملی اسپانیا نوشته است: «آنها نمی خواستند با ما رو به رو شوند». این روزنامه که عکسی از ناراحتی فرانسوی ها را کار کرده است، اعتقاد دارد که فرانسه از قدرت ماتادورها می ترسد و دوست نداشته در مرحله بعد با این تیم روبه رو شود.