آرشیو یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۱، شماره ۳۴۴۱
جامعه
۱۴

به نظافت بلوار مرزداران رسیدگی شود

داوودپور از ایلام: چرا هیچ اقدامی از سوی نهادهای مسئول برای رفع این گرد و خاکی که غرب کشور را فراگرفته است صورت نمی گیرد؛ چرا که دیگر مردم این مناطق قادر به نفس کشیدن نیستند.

شامحمدی از ارومیه: دانشگاه آزاد ارومیه از خردادماه مبلغ 60 هزار تومان بابت ارائه خدمات از دانشجویان پول اضافه دریافت می کند. چرا؟

جمع کثیری از شهروندان: تکلیف کسانی که یارانه 28 هزار تومانی که اکنون یارانه نان شده است و آن را نگرفته اند، چه می شود؟

عبداللهی از تهران: شهرداری منطقه 2 به نظافت 35 متری لاله در بلوار مرزداران و همچنین نظافت سطل های زباله این مناطق بیشتر رسیدگی کند.

طلوعی از تهران: بتازگی قانونی را برای ما مربیان آموزشگاه های رانندگی وضع کرده اند که اگر شاگردان ما درصد قبولی شان پایین باشد؛ دیگر اجازه کار به ما داده نمی شود که باید گفت بیشتر کسانی که این گونه هستند، اعتماد به نفس کافی ندارند و استرس بالادارند و تقصیر مربی نیست. لذا از مسئولان ذی ربط می خواهیم به این مهم رسیدگی کنند.

یک شهروند از اردبیل: از مسئولان شهرداری اردبیل می خواهیم نسبت به ترمیم آسفالت خیابان نوادی که مدتی است از بین رفته است، اقدام کنند.

رسایی از صحنه: بارها و بارها از گرانی و گران​تر شدن اجناس سخن به میان آمده است، ولی تاکنون هیچ مسئولی نه جوابگو بوده و نه عملی انجام داده اند که قیمت اجناس گران تر نشود. چرا؟