آرشیو چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱، شماره ۳۴۴۴
اقتصادی
۴

واردات مرغ به کشور آغاز شد

معاون برنامه ریزی استانداری تهران با تاکید بر این که طبق محاسبات انجام شده قیمت مرغ در هر کیلوگرم باید 5000 تومان باشد، گفت: از فردا 70 تن مرغ با قیمت 4650 تومان در میادین توزیع می شود.

نعمت الله ترکی در گفت وگو با فارس اظهار کرد: با بررسی هزینه ها برای قیمت تمام شده مرغ با احتساب هر کیلوگرم سویا 1300 تومان و هزینه های جانبی حداکثر قیمت مرغ در شهر تهران باید 5000 تومان باشد و اگر مرغداری ها سویای 900 تومانی دریافت کنند باید قیمت بالاتر از 4600 تومان نباشد.

وی افزود: اگر در شهر تهران قیمت ها بالاتر از 5000 تومان باشد تخلف محسوب می شود و با بازرسی هایی که از صبح دیروز آغاز شده است، بشدت با گرانفروشان مقابله می شود.

معاون برنامه ریزی استانداری تهران گفت: از امروز 70 تن مرغ با قیمت 4650 تومان در میادین میوه و تره بار تهران توزیع می شود و همچنین بخشی از واحدهای صنفی نیز با نصب بنر با همین قیمت باید مرغ را توزیع کنند.وی افزود: در تلاش هستیم تا توزیع روزانه مرغ با قیمت تعادلی را به 110 تن برسانیم.ترکی گفت: واردات مرغ به کشور آغاز شده است و بخشی از آن برای ماه مبارک رمضان ذخیره سازی و بخشی دیگر طی چند روز آینده وارد شبکه توزیع می شود.

وی افزود: هیچ مشکلی برای توزیع مرغ در ماه مبارک رمضان نداریم.