آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۱، شماره ۳۴۴۵
جامعه
۱۳

ورود کنکوری ها به محدوده طرح ترافیک آزاد است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از ارائه تسهیلات ویژه برای کنکوری ها از امروز تا شنبه خبر داد.

سردار حسین رحیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری کنکور سراسری طی روزهای پنجشنبه تا شنبه افزود: براساس تدابیر اتخاذ شده کنکوری ها می توانند در این مدت با ارائه کارت آزمون وارد محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد شوند و تردد آنها در این محدوده مشکلی ندارد.

وی با اشاره به این که در اطراف محل های برگزاری کنکور نیز طی سه روز آینده تدابیر ترافیکی ویژه اتخاذ می شود، تصریح کرد: بر این اساس با هماهنگی صورت گرفته با مناطق راهنمایی و رانندگی، ماموران پلیس راهور در اطراف محل های برگزاری آزمون مستقر شده و ضمن روانسازی ترافیک در راستای طرح برخورد با تخلفات هشت گانه، از توقف های دوبله نیز جلوگیری می کنند.

رئیس پلیس راهور تهران از خانواده کنکوری ها نیز خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از توقف های غیرمجاز و دوبله در اطراف محل های برگزاری آزمون به طور جدی خودداری کرده و با ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند تا مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

وی از به کارگیری تعداد قابل توجهی جرثقیل در اطراف محل برگزاری کنکور سراسری سال 91 خبر داد و تاکید کرد: بر این اساس این جرثقیل ها نسبت به جابه جایی خودروهایی که به صورت غیرمجاز توقف کرده و توقف دوبله آنها موجب سد معبر شود، اقدام می کنند.

توقیف خودروی مزاحمان خیابانی

خودروی مزاحمان نوامیس از سوی ماموران راهور توقیف می شود.

رئیس پلیس راهور تهران در گفت وگو با مهر افزود: به ماموران راهنمایی و رانندگی ابلاغ شده در صورت مشاهده رانندگان مزاحم نوامیس بشدت با آنها برخورد کنند که در این زمینه نیز تاکنون با ده ها راننده متخلف برخورد شده است.

به گفته سردار حسین ساجدی نیا، علاوه بر توقیف خودروی مزاحمان خیابانی، این افراد براساس قانون اعمال جریمه نیز خواهند شد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران خاطرنشان کرد: ماموران همچنین با خودروهایی که با آلودگی صوتی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند برخورد جدی و قاطعی دارند.