آرشیو یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۱، شماره ۲۴۳۲
صفحه اول
۱

بازداشت هتاکان به سیدحسن خمینی

«عوامل هتاکی به سیدحسن خمینی بازداشت شدند». این خبر را دیروز پایگاه خبری مشرق نیوز منتشر کرد.

هنوز مشخص نشده عاملان هتاکی در خرداد 89 دستگیر شده اند یا تعدادی که خرداد سال جاری به هتاکی علیه یادگار امام اقدام کردند. خرداد 89 در مراسم بزرگداشت امام راحل اوج هتاکی ها علیه سیدحسن خمینی بود.

در این مراسم سخنرانی محمود احمدی نژاد به عنوان سخنران آغازگر آنقدر طولانی شد که محمدعلی انصاری و محمدنجار در نامه یی به وی مدت زمان سخنرانی اش را یادآوری کردند اما احمدی نژاد در پایان سخنرانی خود گفت اکنون توجه شما را به سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی جلب می کنم.

با این حال سیدحسن خمینی طبق برنامه ریزی ها پشت تریبون حاضر شد اما سخنرانی وی با شعارهای عده یی که با عنوان خودسر از آنها یاد شد نیمه تمام ماند.

این عده شعارهایی با مضمون نوه روح الله سیدحسن نصرالله سر دادند. امسال هم با گذشت دو سال از آن زمان عده یی با ایجاد هرج و مرج در مراسم سالگرد ارتحال امام، سیدحسن خمینی را مورد خطاب قرار داده و علیه او شعار هایی دادند، حالاخبر رسیده که 25 نفر از افرادی که در روز 14 خرداد شعارهایی علیه سیدحسن خمینی داده اند بازداشت شده اند. این خبر درباره وابستگی حزبی و گروهی افراد بازداشت شده اعلام کرده که آنها به جریان های سیاسی ربطی نداشته اند و بر اساس تحلیل های غلط این اقدام را انجام داده اند.

طی دو سال گذشته تاکنون همواره از این افراد به عنوان خودسر نام برده می شد: خودسرهایی که تنها اقدام شان هتاکی علیه یادگار امام نبوده است.