آرشیو دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۱، شماره ۳۴۴۸
صفحه اول
۱

توصیه پلیس به خریداران اجناس دست دوم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اجرایی شدن مرحله سوم از طرح برخورد با مالخران و فروشندگان اموال مسروقه به شهروندان توصیه کرد در صورت خرید لوازم دست دوم حتما به کاغذ خرید، فتوکپی شناسنامه مشتری قبلی و کارت ملی او دقت کنند.

سردار حسین ساجدی نیا گفت: پلیس تهران بزرگ در سومین مرحله از طرح برخورد با مالخران و خریداران اموال مسروقه، با افرادی که به خرید اموال مسروقه در حوزه لوازم صوتی خودرو اقدام کنند، برخورد می کند.

وی با بیان این که بیش از 900 واحد صنفی در حوزه لوازم صوتی که عمدتا اقدام به نصب این لوازم نیز می کنند، شناسایی شده است، گفت: متاسفانه برخی از مالخران در این صنف نفوذ کرده و چهره این واحد صنفی را مکدر کرده اند.

ساجدی نیا با بیان این که طرح برخورد با مالخران و فروشندگان اموال مسروقه همچنان ادامه دارد، افزود: در روزهای آتی طرح گسترده برخورد با مالخران در صنوف لاستیک فروشان، باتری فروشان و رینگ فروشی ها اجرایی می شود و شناسایی های لازم در این زمینه نیز انجام شده است. وی توصیه کرد: خریداران اموال دست دوم حتما نسبت به رویت شماره سریال و بارکد جعبه و خود دستگاه دقت کرده و در صورت عدم تطابق از خرید آن خودداری کنند.