آرشیو دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۱، شماره ۳۴۴۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

بیداری اسلامی در قاب تلویزیون

مراسم رونمایی از مجموعه مستند «انقلاب بدون مرز» با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما و علی عسگری معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

فرجی، مدیر شبکه یک در این مراسم گفت: مستندسازان این شبکه تلاش زیادی کرده اند تا اثری فاخر با موضوع بیداری اسلامی تهیه کنند. وی افزود: ما سعی می کنیم در این باره آثار متنوعی بسازیم که از میان آنها می توان به سریال 30 قسمتی حزب الله اشاره کرد. این مجموعه در حال حاضر مراحل نگارش را سپری می کند.

وی با اشاره به این نکته که مجموعه حزب الله به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب قرار است به موضوعی بپردازد که قطعا مورد توجه بینندگان قرار خواهد گرفت، گفت: تولید نماآهنگ، مستند، فیلم، سریال و... با موضوع بیداری اسلامی در دستور کار ما قرار دارد. فرجی در پایان سخنانش از سازندگان مستند انقلاب بدون مرز تقدیر کرد.در ادامه مراسم سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از کسانی که در تهیه مستند انقلاب بدون مرز همکاری داشته اند، گفت: این اقدام شبکه یک شایسته است و باید از نقش آفرینان این حماسه بزرگ قدردانی کرد. بیداری اسلامی موضوعی است که می توان درباره آن آثار فاخری ساخت. بنابراین باید به دنبال سوژه های جدید باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ذکر این نکته که بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری اقدامات خوبی صورت گرفته که در این باره می توان به اقدام شبکه یک اشاره داشت، تاکید کرد: ساخت چنین تولیداتی می تواند نگاه افراد را به این موضوع دگرگون کند. حسینی افزود: هنر بهترین قالب برای نشان دادن موضوع بیداری اسلامی است، چرا که جاذبه های بیشتری دارد و تاثیرگذاری و ماندگاری آن هم بیشتر است.