آرشیو دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۱، شماره ۳۴۴۸
حوادث
۱۹

حادثه در جهان

خودکشی زن کلاهبردار از طبقه سی و پنجم هتل

زن کلاهبردار آمریکایی برای فرار از دست پلیس، خود را از طبقه سی و پنجم هتلی در لاس وگاس به پایین پرت کرد.

بنابر اعلام پلیس محلی شهر لاس وگاس، این زن که به اتهام کلاهبرداری و سرقت به قید وثیقه آزاد شده بود، با مشاهده دو مامور پلیس در محل اختفایش، دست به خودکشی زد. «دی ماریا» که 46 سال دارد، سال 2010 میلادی به اتهام 11 مورد کلاهبرداری و 11 مورد سرقت دستگیر شده بود. او همچنین با فریب 9 نفر 200 هزار دلار کلاهبرداری کرده بود.

طبق اعلام پلیس محلی لاس وگاس، او به بهانه سرمایه گذاری در یک شرکت تبلیغاتی از 9 نفر مبالغی را دریافت کرده و متواری شد، و پس از این که به دام پلیس افتاد با قید وثیقه آزاد شد اما از آنجا که از حضور در دادگاه امتناع می کرد تحت تعقیب پلیس بود. به گزارش روزنامه دیلی میل، پلیس همچنین در بررسی رایانه شخصی متهم شواهدی مبنی بر کلاهبرداری این زن پیدا کرد. / ایسنا

توفان در آمریکا 13 قربانی گرفت

وزش باد شدید همراه گسترش موج گرما در شرق آمریکا تاکنون 13 نفر قربانی داشته و موجب قطع برق سه میلیون نفر از ساکنان آن شده است.

وزش باد و گرمای طاقت فرسا، زندگی میلیون ها نفر را مختل کرده و خسارت های فراوانی برجا گذاشته است.

بنابر اعلام مقامات محلی ایالت های آمریکا، احتمال دارد مشکل قطع برق در برخی مناطق تا چند روز آینده ادامه داشته باشد؛ چرا که خسارت شدیدی به سیستم های برق رسانی وارد شده است.

در چندین منطقه از جمله مریلند، ویرجینیای غربی و اوهایو نیز وضعیت هشدار اعلام شده است.

همچنین توفان در «ویرجینیای غربی» باعث شد تا چندین درخت روی مسیر ریل قطار سقوط کند. به همین دلیل از حرکت تعدادی از قطارها جلوگیری شد. سقوط درختان تنومند در خیابان های واشنگتن نیز خسارت های زیادی را به خودروهای پارک شده و عبوری وارد کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، دست کم 6 نفر در ایالت ویرجینیا از جمله یک زن 90 ساله کشته شده اند و بقیه کشته شدگان از مناطق نیوجرسی، مریلند، اوهایو، کنتاکی و واشنگتن بوده اند. / ایسنا