آرشیو چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۱، شماره ۲۴۳۵
صفحه آخر
۱۶

رسانه را به دست هنرمندان انقلابی بدهیم

نادر طالب زاده

انقلاب اسلامی متعلق به همه دنیاست و موقعیت جهانی دارد و محرک همه جریانات در جهان بحق ایران است. پس باید این مسائل در عرصه هنر دیده شود. آرزوی من این است که رسانه به دست هنرمندان انقلابی سپرده شود چون جنگ فرهنگی جنگی جدی است و اگر شبکه مستند ما نتواند خوراک خوبی به مخاطبان بدهد، امریکا به راحتی این موقعیت را فراهم می کند. همین حالاحتی برای بچه های ما شبکه هایی با زبان فارسی وجود دارد و اگر فرزند ما نتواند با برنامه های سیما اقناع شود به آنها رو خواهد آورد.

در 10 سال پس از انقلاب استکبار ایران را جدی نمی گرفت اما از اوایل دهه 90 و به طور جدی پس از حادثه 11 سپتامبر به این فکر افتاد که با ایران مقابله کند. من معتقدم 11 سپتامبر ارتباط مستقیم با ایران دارد چراکه عراق و افغانستان نیرویی نیستند که امریکا بتواند این حادثه را به آنها نسبت دهد بلکه اینها همه نقشه یی برای مهار کردن ایران بود. تحریم هایی که در حال حاضر امریکا بر ایران وارد می کند برای مهار کردن انقلاب است و هدفش این است که با اقتصاد، مردم ما را به زانو درآورد اما هرگز نمی تواند به اهداف خود دست پیدا کند.

متاسفیم که در رسانه ملی فرصت ندادیم متفکران امریکایی با اندیشه های ضدامریکایی بیایند و صحبت کنند. وظیفه ما این است که دائم با این افراد در حال مکالمه و گفت وگو باشیم، در حالی که این کار در رسانه ملی صفر است و این خلااطلاعات و عملیات در جمهوری اسلامی فاجعه است. به نظر من انقلاب اسلامی بر اساس حیله امریکا در 11 سپتامبر دارد توسعه پیدا می کند و بهترین وسیله تبلیغاتی ما افشای مکر و حیله امریکا می تواند باشد. |مهر|