آرشیو شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۱۹
صفحه اول
۱

اخبار ایران معاون بازرسی ویژه دفتر ریاست جمهوری: بازرسی ویژه در جهت سیاست عدالت محوری رئیس جمهوری گام بر می دارد

معاون بازرسی ویژه دفتر ریاست جمهوری، رسیدگی به شکایات مردمی، حل مشکلات نیازمندان و احقاق حقوق شهروندان را از وظایف این حوزه اعلام کرد و گفت: هیچ نامه و درخواستی که به این بخش محول می شود بدون پاسخ و اقدام نمی ماند. غلامعباس زارع افزود: دکتر احمدی نژاد نسبت به شکایات و درخواست های مردمی که به ریاست جمهوری داده می شود، حساسیت ویژه ای دارند و موکدا دستور داده اند که هیچ نامه و درخواستی نباید بدون پاسخ باقی بماند.

وی افزود: رئیس جمهوری تاکید کرده اند که مسئولین باید با خوشرویی مراجعان و درخواست های آنان را بپذیرند، خصوصا نامه هایی که از سوی افراد فقیر و بی بضاعت داده می شود که به غیر از خدا کسی را ندارند، حساسیت خاصی دارند و خود شخصا برخی از این نوع موارد را پیگیری می کنند.

زارع اظهار داشت: شکایات و درخواست ها در هر سطحی که باشند و حتی شکایاتی که از دستگاه های اجرایی به بازرسی وارد می شود، با دقت مورد رسیدگی قرار گرفته و با در نظر گرفتن موازین حقوقی و قانونی احقاق حق می شود. وی افزود: در مواردی که رسیدگی در خارج از وظیفه و حیطه کاری بازرسی ریاست جمهوری باشد، گزارش کار به رئیس جمهوری ارجاع شده و در سطح وزارتخانه ها مشکلات حل و فصل می شود. معاون بازرسی ویژه دفتر ریاست جمهوری افزود: بر اثر رسیدگی بموقع به شکایات و حل مشکلات قانونی مردم،سطح رضایتمندی در جامعه افزایش یافته و نظارت بر روند امور بیشتر شده است.