آرشیو یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱، شماره ۲۴۳۷
چارسوق
۷

زیر گذر

هیچ اپراتوری سیم کارت فعال بی نام ندارد

ایسنا| اخیرا اخباری درباره اپراتور دوم تلفن همراه منتشر و اعلام شد که این اپراتور حدود 15 میلیون سیم کارت بدون ثبت مشخصات خریداران را از طریق دست فروشان، سوپرمارکت ها، فروشندگان گوشی موبایل و روزنامه فروشان توزیع کرده است اما معاون رگولاتوری تاکید کرد: هیچ اپراتوری حق ندارد بدون احراز هویت، سیم کارت ها را فعال کند.

در همین رابطه به نقل از عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام شد: واگذاری سیم کارت بدون مشخصات خریداران آنها در شبکه به وسیله اپراتور چند ملیتی ام تی ان ایرانسل، امنیت خانواده ها و جامعه را تهدید می کند. این اپراتور موظف است موارد قانونی را در هنگام واگذاری سیم کارتش رعایت کند.

تمدید ثبت نام مسکن مهر پردیس

ثبت نام مسکن مهر پردیس از شانزدهم خردادماه آغاز شده و قرار بود به مدت یک ماه ادامه یابد، ولی به دلیل استقبال متقاضیان ثبت نام تا اطلاع ثانوی تمدید یافت. ظرفیت متقاضیان در ابتدا 40 هزار نفر بوده که با توجه به استقبال مردم، این رقم در حال حاضر به حدود 68 هزار نفر رسیده است. با توجه به تمدید مهلت ثبت نام تا حدود 80 هزار نفر می توانند در مسکن مهر پردیس ثبت نام کنند. با توجه به برنامه ریزی شرکت عمران شهر جدید پردیس قرار بود ثبت نام به مدت یک ماه یعنی تا شانزدهم تیر ماه ادامه یابد که با توجه به استقبال متقاضیان، ثبت نام تا اطلاع ثانوی تمدید شده است.

تجهیز و اصلاح ساختار 5 هزار واحد مرغداری کشور

روابط عمومی وزارت جهاد| بعد از هدفمندشدن یارا نه ها، یکی از برنامه هایی که از سوی وزارت جهاد کشاورزی در بخش دام و طیور در رابطه با امنیت غذایی و خودکفایی در تولید مواد غذایی دنبال شد و دولت نیز اعتبارات خوبی برای آن در نظر گرفت، اصلاح ساختار واحدهای تولید مرغداری و گا وداری در جهت کاهش مصرف سوخت و انرژی و در نتیجه افزایش بهره وری است. سعادت الله عباسی، معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، با اشاره به بازدید خود از واحدهای تولیدات محصولات کشاورزی و دامی استان خوزستان، عنوان کرد: کارخانه سیلاژ علوفه دزفول با ظرفیت بسیار خوب، در خوزستان ایجاد شده و می تواند در بسته بندی و فرآوری ذرت نقش بسزایی در افزایش کیفیت علوفه دامی استان داشته باشد.