آرشیو شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۲۵۵
تصویر روز
۱۰

شبکه شما نهضت قرآنی «سابقون» را پخش می کند

شبکه «شما» در طول ماه مبارک رمضان با پخش طرح «سابقون» به جمع خوانی قرآن کریم در سراسر کشور می پردازد.به گزارش فارس، طرح جمع خوانی قرآن کریم با عنوان «سابقون» از برنامه های فاخر ماه مبارک رمضان در شبکه «شما» است.

شبکه «شما» (شبکه ملی استان ها) بنا دارد در ایام ماه مبارک رمضان با هماهنگی 15 مرکز استان، پوشش گسترده و غیرمتمرکزی به محافل بزرگ همخوانی فراگیر قرآن کریم در کشور دهد. طرح «سابقون» که با هدف توسعه نهضت جمع خوانی قرآن کریم در شهرهای مختلف صورت خواهد گرفت، ضمن تقویت جلوه های حضور گروه های مختلف مردم در شهرهای گوناگون، استعدادهای موجود مراکز استانی صدا و سیما را برای مشارکت جدی در اجرای طرح های تلویزیونی نوگرا با هدف تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در رسانه ملی به نمایش می گذارد.طرح «سابقون» با ارائه تصویر متنوعی از ایران اسلامی با اقوام و گویش های گوناگون در محافل یکدست و باشکوه قرآنی، جلوه دلنشینی از یکپارچگی ملی و معنوی ایرانیان را در جای جای ایران اسلامی به نمایش می گذارد.

در برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است 15 شهر و مرکز استان در کشور پهناور ایران هر دو روز یک بار از طریق شبکه شما میزبان بینندگان در سراسر کشور باشد.این برنامه در ایام ماه مبارک ساعت 17 بطور زنده از شبکه «شما» پخش می شود.