آرشیو چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱، شماره ۲۴۴۶
ورزش
۱۵

پیشخوان

جیورناله دی سیسیلیا

روزنامه ایتالیایی جیورناله دی سیسیلیا عکس اول خود را به سرمربی جدید تیم ملی روسیه یعنی فابیو کاپلو اختصاص داده و با دادن لقب سزار به او نوشته است: «مربی ایتالیایی روسیه را تمرین خواهدداد.»

این روزنامه در تیتری دیگر خبر از قرارداد شش میلیون یورویی کاپلو بافدراسیون روسیه داده است.

آ.اس

روزنامه آ.اس اسپانیا خبر ازانتخاب هفت رئالی برای تیم منتخب یوفا داده است و نوشته: «فرماندهی رئال مادرید». این روزنامه در ادامه نوشته است: «در فهرست بهترین بازیکن های اروپا، هفت بازیکن سپید پوش به نام های کریستیانو رونالدو، ایکرکاسیاس، ژابی آلونسو، سرجیو راموس، مسوت اوزیل، پپه و کوئنترائو و فقط 4 آبی و اناری پوش به نام های مسی، ژاوی، اینیستا و سس فابرگاس وجود دارند.»

دیلی تلگراف

روزنامه دیلی تلگراف با توجه به صحبت های روز گذشته تایگر وودز نوشته است: «غر غر کردن را متوقف کنید». این روزنامه در توضیح تیترش نوشته است که این جمله را ستاره گلف جهان خطاب به کسانی که به وضعیت دشوار موجود معترضند، گفته است. تیتر دیگر روزنامه دیلی تلگراف چنین است: «لیورپول کارول را در ازای بیست میلیون پوند می فروشد»

اکیپ

روزنامه اکیپ فرانسه با توجه به مرحله پانزدهم مسابقات توردو فرانس که روز دوشنبه برگزار شد نوشته است: «روز شکارچیان» اکیپ در تیتری دیگر و در مورد باشگاه پاری سن ژرمن نوشته است: «وراتی به تیم پیوست،ایبرا هم نزدیک است» این روزنامه هم چنین گزارشی درباره راجر فدرر منتشر کرده است با این تیتر: «فدرر، شماره یک شماره یک ها»