آرشیو پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۱، شماره ۲۴۴۷
جامعه
۱۳

کوتاه از جامعه

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: «داشتن حجاب چادر، الویت انتخاب مدیران مدارس است. ما صد هزار مدیر مدرسه داریم که سمبل تربیت و پرورش هستند و اگر مدیرانی حجاب شان چادر باشد، برای ما ملاک است که اینها انتخاب شوند. همه مشکلات بشر از بی تربیتی حاکمان است و متاسفانه دنیا دچار این معضل است و ما شاهد حاکمانی در دنیا هستیم که علم دارند اما تربیت ندارند. »

عضو کمیته علمی هفتمین کنگره سالانه انجمن علمی جراحان عمومی ایران: با وجود روش های درمانی مختلف امروزه از سرطان پستان به عنوان سرماخوردگی سرطان ها یاد می شود. هم اکنون با تشخیص و درمان به موقع در درمان جراحی سرطان پستان، به برداشت پستان نیازی نیست و روشی منسوخ محسوب شده و اگر نیازی به برداشت پستان باشد، بازسازی آن به کمک پروتز یا با استفاده از روش برداشت عضله و پوست از شکم و پشت شانه امکان پذیر است.

مدیرعامل میادین میوه و تربار شهرداری تهران: «روزانه؟ تن مرغ در میادین میوه و تربار توزیع می شود. مرغ هر کیلو؟ تومان توزیع می شود. سازمان بازرگانی تامین کننده مرغ است و شهرداری تهران فقط توزیع کننده است.»همچنین تعزیرات حکومتی با دو هزار مرغ فروشی متخلف در پایتخت به جرم گرانفروشی برخورد کرده و جریمه 5/1 میلیاردی برای آنها در نظر گرفته است.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی: پیش دبستانی های مدارس نباید مختلط باشد و مدارس با توجه به جنسیت خود اقدام به ثبت نام بچه های پیش دبستانی می کنند. اگر مدرسه یی پسرانه است مدیران موظف هستند که پیش دبستانی پسرانه در آن مدرسه راه اندازی کنند. اتاق فکر مدارس، توجه به تخصص اولیا و تقویت انجمن اولیا و مربیان از جمله برنامه های انجمن اولیا و مربیان است.