آرشیو دوشنبه ۲ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۴۵۰
اقتصاد
۴

بدون تیتر

تشکیل مجدد شورای سیاستگذاری خودرو خبری است که عزیزالله گودرزی، عضو شورای سیاستگذاری خودرو خبرش را داده و از ارائه پیشنهادی به وزیر صنعت برای شروع مجدد جلسات شورای سیاستگذاری خودرو اطلاع داده است. این پیشنهاد از سوی دفتر ماشین سازی و نیرو محرکه به وزیر صنعت ارائه شده است.

واریز 10 میلیارد تومان در حساب سازما ن چای را علی محرر، رییس سازمان چای کشور اعلام کرد و گفت: این مبلغ تا آخرین ساعات کاری روز یکشنبه واریز شده است. سازمان چای برای پرداخت چهار میلیون باقیمانده از طلب کشاورزان چایکار پیگیری های لازم را انجام خواهد داد تا هر چه زودتر این مبلغ هم به چایکاران پرداخت شود.

کمبودی در توزیع نهاده دامی نداریم: این خبر را مصیب محمدیان شمالی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام و خواستار توضیح متولی قیمت گذاری مرغ شده است. به گفته وی واردات و توزیع کنجاله سویا و سایر نهاده های دامی برای رفع نیاز کشور انجام شده و شایعه عدم ترخیص این واردات از گمرک کذب است.

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد انسداد محور هراز که قرار بود در روزهای دوشنبه و چهارشنبه این هفته انجام شود، به زمان دیگری موکول شد. این مرکز گزارش داد: به دلیل پاره یی مشکلات مسدود شدن محور هراز در زمان دیگری انجام و در آینده زمان آن اعلام می شود.