آرشیو پنجشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۴۵۳
ورزش
۱۵

پیشخوان

توتو اسپورت

روزنامه توتواسپورت با اشاره به اتمام بلیت بازی های خانگی یوونتوس نوشته است: «یوونتوس و عشق بی نهایت به آن: تمام بلیت ها فروش رفتند و خشم، هواداران را فراگرفت.» این روزنامه که عکسی از ورزشگاه خانگی یوونتوس را روی جلد برده در ادامه نوشته است: «دیگر کافی نیست». توتواسپورت در توضیح تیترش نوشته است: «در حال حاضر این استادیوم برای راضی کردن هواداران یوونتوس بسیار کوچک است. دیروز اولین روزی بود که فروش بلیت ها شروع شد ولی همه آنها خریداری شد تا دیگر جایی برای فروش نباشد.»

کوریره دلواسپورت

روزنامه ایتالیایی کوریره دلواسپورت با کار کردن عکسی از دسترو، بازیکن جنجالی دو هفته اخیر بازار نقل و انتقالات سری A ایتالیا، نوشته است: «تیمی که برنده شد، رم بود» که اشاره یی است به امضای قرارداد دسترو با تیم پایتخت نشین آاس رم. این روزنامه در ادامه نوشته است: «با امضای قرارداد این مهاجم با باشگاه رم، اینتر و یوونتوس شکست خوردند.» کوریره در تیتری دیگر خبر از تغییر رییس باشگاه رم داده است.

موندو دپورتیوو

روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا با کار کردن عکسی از تیتو، سرمربی بارسلونا و با اشاره به پیروزی 2 بر یک این تیم برابر هامبورگ در بازی دوستانه سه شنبه شب نوشته است: «شروع خوب». این روزنامه در ادامه نوشته: «در هامبورگ رخ داد: اولین پیروزی تیتو در اولین مسابقه یی که خود را در قامت سرمربی بارسلونا می دید.» موندو دپورتیوو در تیتری دیگر به باخت تیم ملی بسکتبال اسپانیا برابر تیم ملی امریکا در یک بازی دوستانه اشاره کرده است: دیداری که برای آماده سازی جهت حضور در مسابقات المپیک برگزار می شد و تیم امریکا 100 بر78 اسپانیا را شکست داد.

آ اس

روزنامه اسپانیایی آاس باز هم عکسی از مودریچ بازیکن کروات تیم تاتنهام که مورد توجه سران باشگاه رئال قرار گرفته روی جلد برده و نوشته است: «درخواست برای بخشش».

این روزنامه در ادامه نوشته رییس باشگاه تاتنهام اشتباه مودریچ را بخشیده و امضای قرارداد این بازیکن و رئال مادرید به زودی اتفاق خواهد افتاد. آ اس در خبری دیگر به پیروزی 5 بر یک رئال مادرید برابر تیم اوویدو در یک بازی دوستانه اشاره کرده است.