آرشیو شنبه ۷ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۰۲۶۷
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

آغاز اردوی تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال که به تازگی از اردوی اروپایی بازگشته است از دیروز دور جدید تمرینات خود را برای حضور در رقابت های انتخابی لیگ جهانی و دیدار با مصر آغاز کرد.

قرار است در این مرحله از اردوی تیم ملی والیبال تمام بازیکنانی که در اردوی پیش حضورداشتند، شرکت داشته باشند. ملی پوشان والیبال تمرینات خود را در تهران و سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی ادامه می دهند تا نیمه دوم مردادماه که برای برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی عازم اسلوونی خواهند شد.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در رقابت های انتخابی لیگ جهانی آماده می کند. این تیم در دیدارهای اول و دوم خود در چارچوب این مسابقات باید به مصاف مصر برود. این دو دیدار سوم و پنجم شهریور ماه برگزار می شود. تیم ملی در صورت پیروزی در مجموع این دو بازی، در تهران میزبان ژاپن خواهد بود. برنده این بازی هم سهمیه حضور در لیگ جهانی 2013 را کسب می کند.

در همین راستا تیم ملی والیبال طی دو هفته گذشته به اروپا سفر کرد و بعد از برگزاری دو دیدار تدارکاتی در روسیه و با تیم ملی این کشور در جام واگنر لهستان شرکت کرد و در قالب این تورنمنت با تیم های ملی میزبان، آرژانتین و آلمان بازی کرد.

تیم ملی در هر پنج دیدار برگزار شده در روسیه و لهستان متحمل شکست شد.

ولاسکو با تاخیر می آید

سرمربی تیم ملی والیبال به علت بیماری که پس از جام واگنر گریبانگیرش شده است، 3 روز دیرتر به ایران می آید.

خولیو ولاسکو پس از اتمام رقابت های جام واگنر لهستان به علت بیماری فشار خون و تروئید بالابرای استراحت و انجام معاینات زیر نظر پزشکش در ایتالیا به بولونیا رفته و قرار بود جمعه شب وارد تهران شود، اما به دستور پزشک وی و موافقت مسئولان فدراسیون والیبال، سرمربی 58 ساله تیم ملی 3 روز دیگر تا اتمام کامل مراحل درمان در ایتالیا می ماند و دوشنبه به تهران باز می گردد.

به این ترتیب تمرینات تیم ملی والیبال که از دیروز در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است، زیر نظر خوان سیچلو، مربی آرژانتینی تیم ملی برگزار می شود.