آرشیو یکشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۴۶۱
ورزش
۱۵

برنامه

کشتی

تنها ورزشکار ایرانی که در نهمین روز المپیک به رقابت با حریفان می پردازد، حمید سوریان کشتی گیر فرنگی کار وزن 55 کیلوگرم است.

نتیجه

رقابت های پرش طول در رشته دوومیدانی در مرحله مقدماتی برگزار شد که محمد ارزنده، نماینده ایران در این ماده، با ثبت رکورد 7 متر و 84 سانتیمتر به کار خود پایان داد و نتوانست راهی فینال شود. ارزنده در پرش اول مسافت7 متر و 77 سانتیمتر را طی کرد و در پرش های دوم و سوم نیز به ترتیب به 7 متر و 75 و 7 متر و 84 سانتیمتر رسید که پرش سوم او بهترین عملکردش بود. رکورد ورودی فینال 8 متر و 10 سانتیمتر بود.

در مرحله مقدماتی رقابت های دوی 400 متر مردان، سجاد هاشمی آهنگری، نماینده ایران با ثبت رکورد 47 ثانیه و 75 صدم ثانیه در گروه خود در جایگاه ششم قرار گرفت و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

سولماز عباسی که به فینال D رقابت های روئینگ سنگین وزن انفرادی زنان المپیک راه یافته بود، برای ایستادن در یکی از رده های نوزدهم تا بیست و چهارم با حریفان رقابت کرد و در پایان با ثبت زمان هشت دقیقه و 57 ثانیه و 98 صدم ثانیه در گروه خود ششم شد و در مجموع در رده 24 ایستاد.

مه لقا جام بزرگ و الهه احمدی، دو نماینده ایران در رقابت های تیراندازی 50 متر سه وضعیت زنان المپیک به مصاف حریفان خود رفتند. در پایان این رقابت جام بزرگ با 581 امتیاز در رده 14 قرار گرفت و الهه احمدی با 567 امتیاز رده 43 را به خود اختصاص داد تا هر دو از راهیابی به مرحله فینال بازبمانند.

کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم ایران که در رقابت های یک ضرب با رکورد 171 کیلوگرم پنجم شده بود، در حرکت دوضرب خوش درخشید و با مهار وزنه 209 کیلوگرم به نشان برنز رسید. سهراب مرادی دیگر وزنه بردار ایران در این وزن در حرکت یک ضرب وزنه پیشنهادی خود را نتوانست بالای سر ببرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

مهدی طلوتی،بوکسور وزن 64 کیلو گرم با مشتزن قزاق رقابت کرد و درپایان 3راند با نتیجه 19 بر10نتیجه را واگذار کرد تااز گردونه رقابت ها کنار برود.