آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۷۱۲
صفحه آخر
۳۲

«کلاه قرمزی و بچه ننه» بدون مجوز در سالن های حوزه هنری اکران نمی شود

پخش کننده «کلاه قرمزی و بچه ننه»، اکران این اثر سینمایی را بدون مجوز نمایش شورای صنفی در سینماهای حوزه هنری منتفی دانست.

«علی سرتیپی» در گفت وگو با ایرنا افزود: تکلیف اکران فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» تاکنون در سالن های سینمایی حوزه هنری مشخص نشده است.

وی همچنین افزود: نظر واحدی درباره اکران فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سالن های سینمایی حوزه هنری وجود ندارد.

مدیرعامل موسسه سینمایی فیلمیران درباره اظهارنظرهایی مبنی بر قرارداد پخش فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» با سینماهای حوزه هنری یادآور شد: نسخه کپی این اثر سینمایی بدون اجازه شورای صنفی نمایش فیلم، در اختیار حوزه هنری قرار نخواهد گرفت و توزیع کننده نمی تواند بدون حواله پخش این کار را انجام دهد. سرتیپی ادامه داد: اکران نشدن فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سالن های سینمایی حوزه هنری به این فیلم سینمایی ضربه می زند.

این اثر سینمایی سومین بخش از مجموعه فیلم های «کلاه قرمزی» محسوب می شود و پیشتر فیلم های «کلاه قرمزی و پسرخاله» و «کلاه قرمزی و سروناز» به کارگردانی طهماسب ساخته شده است. شورای صنفی نمایش فیلم پیشتر اعلام کرده است که فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» برای اکران در سینماهای حوزه هنری مناسب نبوده و با ارزش های مورد نظر مسوولان این نهاد فاصله دارد.